پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر

حوزه/ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که خدمت به مردم همواره افتخاری برای روحانیت و طلاب است، گفت: جامعه حوزوی کشور در طول چهل سال اخیر بدون هیچ توقع و چشم داشتی در عرصه خدمت رسانی به مردم گام برداشته است.

حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، به عزم گروه های جهادی به ویژه طلاب و روحانیان در مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: جامعه حوزوی کشور در عرصه مبارزه با کرونا نیز ثابت کردند آماده هر گونه خدمت رسانی به مردم و کشور هستند.

وی با بیان این که طلبه های جهادی مدارس علمیه مازندران از نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا در سطح استان به کمک مسئولان و مردم آمدند، افزود: با ورود به موقع گروه های جهادی، بسیاری از مشکلات کاسته شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که طلاب و روحانیان در عرصه های مهم دیگری همواره به یاری مردم شتافتند، خاطرنشان کرد: جامعه حوزوی کشور همواره بدون توجه به حاشیه ها، بودن در کنار مردم را وظیفه خود می داند و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که در سیل سال گذشته طلاب و روحانیان با تشکیل گروه های جهادی به کمک مردم شتافتند، گفت: در جریان شیوع ویروس کرونا در کشور نیز طلاب و روحانیان همانند گذشته خدمت رسانی به مردم و همچنین مراکز درمانی و بیمارستانی را مورد توجه جدی قرار دادند.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که به طور حتم عبور از بحران ها و مشکلات همواره با همدلی و همبستگی ملی تحقق خواهد یافت، بیان داشت: امروز که آحاد ملت ایران در حال مقابله و مبارزه با این ویروس منحوس هستند، با یاری خداوند متعال و توسل به اهل بیت(ع) می توانیم از این شرایط نیز عبور کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که خدمت به مردم همواره افتخاری برای روحانیت است، افزود: جامعه حوزوی کشور در طول چهل سال اخیر بدون هیچ توقع و چشم داشتی در عرصه خدمت رسانی به مردم گام برداشته و تلاش کردند.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که توقعات و انتظارات از جامعه حوزوی بسیار بیشتر از سایر اقشار جامعه است، خاطرنشان کرد: روحانیت بودن در کنار مردم را همواره افتخاری بزرگ برای خود دانسته و بر این اصل تأکید داشته و دارد.

وی با بیان این که در این روزهای سخت که همه بخش های کشور مشغول خدمت و تلاش شبانه روزی هستند، گفت: طلبه های جوان حوزه در این شرایط که مدارس علمیه تعطیل است در سنگر دیگری مشغول خدمت به دین، انقلاب و مردم هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور طلاب و روحانیان با لباس مقدس روحانیت در عرصه خدمت رسانی به مردم صحنه های زیبایی از مسئولیت پذیری و تکلیف مداری را به تصویر کشید، بیان داشت: این تلاش ها و مجاهدت ها به طور حتم موجب تقویت و تحکیم پیوند میان مردم و روحانیت خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha