جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قوه قضائیه

حوزه/ راه اندازی تولید در ۸۰ واحد صنعتی یکی از دستاوردهای سفر استانی رئیس قوه قضاییه به زنجان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، راه اندازی تولید در ۸۰ واحد صنعتی یکی از دستاوردهای سفر استانی رئیس قوه قضاییه به زنجان است که با تعیین تکلیف باطله‌های فیلتر کیک پسماند سرب و روی به حرکت درآمد.

شهریور ۹۸ در پی سفر رئیس قوه قضاییه به استان زنجان و صدور دستور در خصوص تعیین تکلیف باطله‌های فیلتر کیک پسماند سرب و روی، این موضوع مهم که یکی از بزرگترین معضلات محیط زیستی استان بود در دستور کار قرار گرفت و حالا با پیگیری دستگاه قضایی مشکلات زیست محیطی رفع و هزار میلیارد تومان نصیب استان زنجان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان به همراه دادستان مرکز این استان، در بازدید از پیش اعلام نشده از محل انبار فیلتر کیک‌های پسماند سرب و روی زنجان، گفت: با پیگیری‌های فراوان ۸ میلیون تن باطله کیک روی که ده‌ها سال بلاتکلیف مانده بود با رای دستگاه قضا در اختیار دولت قرار گرفت تا هزار میلیارد تومان ارزش ریالی آن به نفع مردم استان زنجان تمام شود.

وی افزود: عملیات سیمان پاشی و ایجاد دیواره‌های بتنی برای رفع مشکلات محیط زیستی کیک روی نیز انجام شد.

رییس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: دستگاه قضایی این استان در راستای اجرای سیاست‌های قوه قضاییه به ویژه پیگیری مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه به استان زنجان، از همان روز اقدامات لازم برای به ثمر نشستن مصوبات را به کار بست و با لطف خدا بیشتر مصوبات سفر اجرایی شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha