شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علی خاتمی - زنجان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تأکید بر اینکه انتظار می رود رزمایش کمک مؤمنانه از نظر کمیت و کیفیت گسترش یابد، گفت: طرح اوقاف در دستگیری از نیازمندان قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی امروز در جمع کارکنان اوقاف زنجان، اظهار کرد: کرامت ویژگی برجسته همه انبیای الهی و امامان‌(ع) است و انوار آسمانی را با این صفت می‌شناسند.

وی با بیان اینکه تمام امامان معصوم ما کریم هستند اما امام مجتبی‌(ع) به کریم آل فاطمه لقب گرفته ‌و این عنوان به حضرت امام حسن(ع) داده شده است، افزود: دلیلش آن است که در شهر مدینه امام حسن‌(ع) را به کرامت و کریم بودن می‌شناختند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه در ایام ولادت امام مجتبی‌(ع) هستیم و انتظار آن است که رزمایش مؤمنانه‌ای که به یاری خدا در کشور شروع شده است هم در عرصه کمیت و هم در کیفیت گسترش پیدا کند، اضافه کرد: از آغاز ماه رمضان این سفره پربرکت گشوده شده و امیدواریم زمینه مشارکت همه افراد از این خوان فراهم شود.

وی با بیان اینکه امام حسن مجتبی(ع) نماد از خودگذشتگی و به دیگران پرداختن است، گفت: باید از این امام بزرگوار الگو بگیریم و در کمک به نیازمندان پیشگام باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در ادامه ضمن تقدیر از اوقاف استان برای اجرای طرح ضیافت همدلی، بیان کرد: اقدامات اوقاف در اجرای این طرح قابل تقدیر است چون از محل عواید موقوفات اقدامات خوبی در دستگیری از نیازمندان انجام شده است.

وی ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای کمک به فقرا عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایطی که کشور در آن درگیر است، این روزها فرصت مناسبی برای کمک به نیازمندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha