جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاونت تبلیغ حوزه همدان

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان گفت: از آنجایی که منبر و محراب به دلیل شرایط به وجود آمده تعطیل شده‌ است، معاونت تبلیغ حوزه علمیه همدان به دنبال راه‌ جایگزینی بود تا از آن برای نشر و ترویج معارف دینی، خصوصا در این ایام، در بین عموم مردم استفاده کند.

حجت الاسلام مهدی ارتقایی، معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری کلاس، مجالس و نمازهای جماعت، اظهار کرد: از آنجایی که منبر و محراب به دلیل شرایط به وجود آمده تعطیل شده‌ است، معاونت تبلیغ حوزه علمیه همدان به دنبال راه‌جایگزینی بود تا از آن برای نشر و ترویج معارف دینی، خصوصا در این ایام، در بین عموم مردم استفاده کند.

وی با اعلام برگزاری مسابقه مطالعاتی امام مهدی(عج)، ابراز داشت: برگزاری این مسابقه به عنوان اولین اقدام این معاونت است و از همه مردم عزیز نیز دعوت می‌کنیم تا با مراجعه به تارنمای mahdi۳۱۳.gigfa.com و دریافت نرم افزار مربوطه، در این مسابقه شرکت کنند.

حجت الاسلام ارتقایی به تشریح اهداف این مسابقه پرداخت و یادآور شد: ترویج و تقویت فرهنگ مطالعه خصوصا در بین جوانان، تعمیق معارف اهل‌بیت(ع) خصوصا معارف ناب مهدوی در این ایام مبارک و بهره‌گیری مناسب از فرصت و فراغت پیش‌آمده برای اعضای خانواده، از مهم ترین اهدافی بود که با طراحی این مسابقه به دنبال تحقق آن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند پس از مطالعه مطالب موجود در نرم افراز، در تاریخ ۱۳، ۱۴ و ۱۵ فروردین با مراجعه به کانال و تارنمای موجود، در این مسابقه شرکت کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان با بیان اینکه برای نفرات اول تا سوم این مسابقه نیز جوایز ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، گفت: این اولین اقدام در این زمینه است و اگر خدای ناکرده شیوع این بیماری کماکان ادامه داشته باشد، قطعا برای مناسبت‌های آینده، مسابقات و برنامه‌های متنوع‌تری را برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت نیاز و به وجود آمدن هر گونه سؤال و یا پرسشی، شرکت کنندگان می‌توانند سؤالات خود را از ادمین کانال در پیام رسان ایتا با آدرس mahdi۳۱۳۹۹@ بپرسند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha