پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: تلاش این روزهای نمایندگان ردّ صلاحیت شده برای اصلاح قانون انتخابات را باید صرفا در راستای تبرئه‌ خودشان در نزد افکار عمومی دانست، اما چه خوب بود در عمر خدمت خود قدمی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم برمی‌داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، با اشاره به اینکه برخی نمایندگان مجلس دهم در سلفی حقارت، پروتکل رفتار و اخلاق را رعایت نکردند، اظهار داشت: انقلابی خواندن مجلس دهم، در تضاد با واکنش اجتماعی سلفی حقارت بود که برخی نمایندگان وجاهت خود را دستمایه نقد قرار دادند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: خالقانِ سلفی حقارت مگر نمی دانستند «موگرینی» باعث چقدر از تحریم ها شده؛ حقاً که برخی تا ابد شرمنده شهدای حادثه تروریستی مجلس خواهند بود.

وی تصریح کرد: تقلای نمایندگان موبایل به دست با ذوق زدگی برای سلفی یادگاری با «مادر تحریم ها» گذشته از تلخی نهفته در خود، جای این سؤال را دارد که آیا برای رفع مشکلات کشور هم اینگونه دست‌پاچه می شدند.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی اظهار کرد: قرار بود که نمایندگان از حقوق مردم در برابر اجانب دفاع کنند، لکن برای عکس یادگاری با ناقضان برجام، آن هم به شکل ناپسند به صف ایستادند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: شهید مدرس(ره) و خیلی دیگر از نمایندگان ادوار گذشته در مقابل مستبدین و استکبار جهانی، نه اینکه عزت ملی را زیر سؤال نبردند و موجب تنزل شأن نمایندگی نشدند، بلکه الگویی انقلابی برای آیندگان قرار گرفتند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه بیان کرد: تلاش این روزهای نمایندگان ردّ صلاحیت شده برای اصلاح قانون انتخابات را باید صرفا در راستای تبرئه‌ خودشان در نزد افکار عمومی دانست، اما چه خوب بود در عمر خدمت خود قدمی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم برمی‌داشتند.

وی در پایان گفت: اگر نبود وجود ارزشمند برخی نمایندگان مردمی، ولایتمدار و انقلابی به معنای حقیقی، انقلابی خواندن مجلس دهم با وکلایی که دغدغه ای برای رفع مشکلات مردم نداشتند، وضعیت موجود کشور بدتر از این بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha