پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
موینی

حوزه/ امام جمعه محمدیه در دیدار منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم، بر ضرورت برنامه ریزی و تلاش منتخبان ملت برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام سیدحسن موسوی موینی امروز در دیدار دکتر فاطمه محمدبیگی، منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، با تأکید بر توجه جدی به قرآن کریم در ماه میهمانی خدا، بیان کرد: مهجوریت قرآن در جامعه به دلیل عدم آشنایی افراد با زبان قرآن است.

وی افزود: قرآن باعث ایجاد اطمینان و اعتماد به نفس در انسان می شود و اگر چنانچه در قرآن تأمل کنیم، آن وقت ما را با جهان دیگری که مملو از عشق و زیبایی است آشنا می سازد.

امام جمعه محمدیه خطاب به منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شما چهار سال فرصت دارید تا بتوانید به رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به خصوص اشتغال برای جوانان رسیدگی کنید.

وی ادامه داد: تمامی مسئولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به فکر خدمت صادقانه به مردم خصوصاً قشر آسیب پذیر جامعه باشند  و خدمت صادقانه و بدون منت به مردم را از وظایف اصلی خود بدانند تا موجب دلگرمی قشرهای مختلف مردم شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha