شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 898322
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
امام جمعه تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مردم در گام دوم انقلاب به مجلس جوان و انقلابی برای رفع مشکلات و توسعه همه جانبه کشور امید دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت الاسلام و االمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امروز در دیدار با منتخبین مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر همدلی نماینده مردم و مسئولان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام، گفت: همت بلند و اقدامات ارزشمند نمایندگان و مسئولان استان در طول ادوار گذشته برای توسعه همه جانبه خطه آذربایجان قابل تقدیر است اما برای رسیدن به ایده آل های جامعه اسلامی کافی نیست.

امام جمعه تبریز افزود: توسعه راه های استان و تکمیل پروژه های نیمه تمام در این حوزه و تدوین برنامه های عملی برای ارتقا جایگاه تولید و جهش در این بخش از مطالبات به حق مردم است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه منتخبان باید  با وحدت و همدلی گره گشای مشکلات مردم باشند، تصریح کرد: وکلای ملت در بهارستان با کسب اعتماد مردم، رقابت های انتخاباتی را به رفاقت و وحدت تبدیل کرده اند و این همدلی گره گشای مشکلات ایران اسلامی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: همه منتخبین به ویژه عزیزانی که دوره نخست خدمتی را تجربه می کنند با برگزاری نشست های هم اندیشی و دیدارهای کاربردی مستقیم با مردم اشراف خود را بر مشکلات و معضلات استان و کشور گسترش دهند تا به یاری حق نمایندگانی شایسته برای استان آذربایجان شرقی باشند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: رفع معضلات کسب و کار ، توجه به امر صادرات و واردات ، رفع مشکلات موسسات کار آفرین جزو اولویت های کاری وکلای ملت در بهارستان باشد.

در این دیدار تعدادی از منتخبین مردم به بیان نظرات خود پیرامون مسائل و مشکلات استان پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha