شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معصومیه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه معصومیه تبریز گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا، گروه جهادی مدرسه، وارد کارزار مبارزه با کرونا و حفظ سلامت مردم شد و این فعالیت تا پایان کرونا ادامه دارد.

خانم منیره ابهریه، مدیر مدرسه علمیه معصومیه تبریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، گفت: با توجه به تعطیلی مدارس علمیه به علت شیوع ویروس کرونا، طلاب از فضای مجازی برای بهره مندی از دروس حوزه استفاده می کنند.

وی ادامه داد: اساتید با راه اندازی کانال ها و گروه هایی در فضای مجازی فایل ضبط شده دروس را در اختیار طلاب قرار می دهند و طلبه موظف است پس از فراگیری درس خلاصه ای از مطالب فراگرفته را برای اساتید ارسال کند.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه تبریز افزود: از عرصه‌های فعالیت طلاب این مدرسه برای مقابله با شیوع بیماری کرونا تولید وسایل بهداشتی و ماسک است؛ تلاشگران گروه‌های جهادی با همت مضاعف پس از تولید روزانه بسته‌های بهداشتی، آن‌ها را در اختیار خانواده‌ها به‌ویژه مناطق محروم قرار می‌دهند.

وی افزود: اجرای رزمایش مواسات و همدلی نیز با کمک مردم، خیران و طلاب، با تهیه بسته های حمایتی به همت طلاب جهادی انجام شده است و در بین نیازمندان پخش شده است.

خانم ابهریه با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری برای همکاری همگانی در طرح غربالگری، تصریح کرد: طلبه های خواهر این مدرسه، در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری، در طرح غربالگری حضوری فعال و جهادی داشته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha