جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 898870
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
صالحی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: از زمانی که نمایندگی خبرگزاری حوزه با پیام آیت الله اعرافی در استان قزوین رسماً افتتاح شد، شاهد حضور پررنگ و تأثیرگذار خبرنگاران این رسانه در برنامه های مختلف هستیم.

حجت الاسلام علی صالحی با حضور در دفتر خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تقدیر از تلاش های اصحاب رسانه، گفت: از اینکه فعالیت‌ها و برنامه های حوزه، روحانیون و طلاب توسط خبرگزاری حوزه به خوبی منعکس می شود، تشکر می کنم.

وی افزود: از زمانی که نمایندگی خبرگزاری حوزه با پیام آیت الله اعرافی در استان قزوین رسماً افتتاح شد، شاهد حضور پررنگ و تأثیرگذار خبرنگاران این رسانه در برنامه های مختلف هستیم. البته یکی از کارهای ارزشمندی که این رسانه باید بیشتر به آن بپردازد معرفی طلاب و روحانیون جهادی است که مخلصانه در روستاهای مختلف مشغول تبلیغ هستند.

توجه جدی به قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه

استاد حوزه علمیه قزوین با اشاره به اهمیت قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ابلاغ شده، بیان کرد: مردم و مسئولان باید اهتمام ویژه نسبت به موضوع قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه داشته باشند و این همدلی و در کنار هم بودن مردم میزان معنویت و اخلاص آنها را نشان می دهد و اگر به این موضوع توجه ویژه شود، در زمان حکومت امام زمان(عج) اتفاق زیبایی خواهد افتاد و جلوه ای از عدالت مهدوی رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام صالحی تصریح کرد: با توجه به این که در شرایط فعلی جامعه گرفتار ویروس کروناست و برخی از کسب و کارها مختل شده، باید با تکیه بر مواسات و همدلی بیش از پیش برای رفع مشکلات این عزیزان تلاش کنیم و ان شاء الله زمینه سازان ظهور حضرت مهدی(عج) با توجه به مواسات مؤمنانه با دستگیری از نیازمندان و برطرف کردن مشکلات آنها در حد توان و ظرفیتشان در راستای سیره و سبک زندگی حضرت علی(ع) و ائمه معصومین(ع) در یتیم نوازی وکمک به نیازمندان برگ زرینی را رقم خواهند زد.

امام جمعه آبگرم عنوان کرد: شهر آبگرم در زمینه مواسات مؤمنانه و همچنین مبارزه با بیماری کرونا در ضدعفونی کردن خیابان ها و معابر و همچنین توزیع و تولید اقلام بهداشتی که با کمک روحانیون، بسیج و سپاه انجام شده پیشتاز بوده که باید به همه این عزیزان خداقوت گفت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha