سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین در جمع طلاب فعال فرهنگی مدرسه علمیه صالحیه قزوینٰ تسلط به فن بیان و خطابه را از ضروریات طلبگی برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام محمدتقی سبحانی نیا امروز در جمع طلاب فعال فرهنگی مدرسه علمیه صالحیه قزوین گفت: خوشبختانه مدرسه علمیه صالحیه در بخش های آموزشی و فرهنگی همواره پیشگام بوده و باید این تلاش ها و فعالیت ها به صورت مستمر باشد تا ان‌شاءالله به الگویی برای سایر مدارس علمیه تبدیل شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: فعالیت های شما در امور فرهنگی و تهذیبی در حد یک قرارگاه جهادی است ولی باید مخاطب تلاش های شما آحاد مردم باشند و این امر در قالب قرارگاه حوزه علمیه قزوین تجلی پیدا خواهد کرد.

وی با قدردانی از حضور جهادی و مخلصانه برخی از طلاب مدرسه علمیه صالحیه در مبارزه با بیماری کرونا، بیان کرد: طلاب مدرسه علمیه صالحیه از اسفندماه سال گذشته تا به امروز علاوه بر رسیدگی به امور آموزشی خود در قرارگاه جهادی حوزه نیز نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند که جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا توجه جدّی طلاب به امور اخلاقی و تهذیبی را مهم دانست و بیان کرد: مهم ترین وظیفه اجتماعی امروز حوزه های علمیه مسئله تهذیب و اخلاق در جامعه است و این امر نیازمند برنامه ریزی منظم است که در مرحله اول خود طلاب باید مهذب باشند تا بتوانند تأثیرگذاری لازم را در بین مردم داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تسلط طلاب به فن بیان و خطابه را از ضروریات طلبگی و تبلیغ دانست و بیان کرد: اگر طلاب به اصول و محورهای تبلیغی تسلط کافی داشته باشند بهتر می توانند در جامعه به تبلیغ بپردازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha