سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جلسه هیئت مدیره مرکز خدمات

حوزه/ جلسه هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به منظور بررسی جزئیات ضوابط جامع هدفمندی خدمات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به منظور بررسی جزئیات ضوابط جامع هدفمندی خدمات برگزار شد.

در ابتدای جلسه، حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات گزارشی از برگزاری رزمایش خدمات غیر حضوری مرکز ارائه کرد.

وی با بیان اینکه این رزمایش از اول ماه مبارک رمضان در استان قم آغاز شده است و از یازدهم ماه مبارک رمضان به تدریج در سراسر کشور اجرا خواهد شد، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده در این طرح، طلاب و روحانیون محترم می‌توانند انواع خدمات خود را در قالب پیگیری اینترنتی یا برقراری تماس تلفنی دریافت نموده و نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت خدمات نخواهد بود.

رئیس مرکز خدمات افزود: در طول دوره برگزاری رزمایش (ماه مبارک رمضان) پذیرش ارباب رجوع حضوری جز در موارد استثنائی متوقف شده و خدمات به صورت غیرحضوری، در قالب «خدمات اینترنتی» و «خدمات تلفنی» ارائه خواهد شد.

پس از ارائه گزارش رزمایش خدمات غیر حضوری و در ادامه‌ی جلسه قبلی هیئت مدیره، دکتر یاسی معاون برنامه‌ریزی و ارزیابی مرکز به ارائه جزئیات ضوابط جامع هدفمندی خدمات پرداخت. در این جلسه بخشی از ضوابط توسط هیئت مدیره مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بررسی بخش باقیمانده به جلسه آتی موکول شد.

گفتنی است:رویکرد هدفمندی خدمات مبتنی بر «میزان نقش‌آفرینی» طلاب است. بر اساس این رویکرد، برخورداری از خدمات مرکز و میزان آن، بر اساس نقش‌آفرینی و کارآمدی طلاب در ایفای شئون حوزوی (تحصیل، تدریس، پژوهش، تبلیغ و فعالیت‌های فرهنگی-اجتماعی) بوده و به هر میزان که تلاش بیشتری در مسیر تحقق رسالت‌های حوزوی صورت پذیرد فرد از خدمات بیشتری برخوردار خواهد شد.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha