جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمدتقی سبحانی نیا - مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین از توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی تا نیمه رمضان و تبلیغ بیش از ۱۰۰ طلبه به عنوان مبلغ چهره به چهره در محلات استان، با محوریت مساجد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین، با ارائه ضمن گزارشی از فعالیتهای قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه استان در مبارزه با کرونا، گفت: قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین به مدت دو ماه فعالیت های گسترده و چشمگیری در مقابله با بیماری کرونا در استان انجام داده است.

وی افزود: طلاب جوان قرارگاه به رسالت خود عمل کردند و با مسئولیت پذیری، کمک رسانی به شهروندان را انجام داده اند که ان شاءالله موجب مرضی رضای خدای متعال شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به  تشکیل قرارگاه مواسات مومنانه با محوریت نماینده ولی فقیه در قزوین، عنوان کرد: حوزه علمیه استان در عرصه کمک مؤمنانه پیشگام بوده و با کمک های خیرین و مردمی بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی غذایی تا نیمه ماه مبارک رمضان آماده خواهد کرد تا بین نیازمندان وآسیب دیگان از بیماری کرونا توزیع نماید.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا با اشاره فعالیت طلاب در محلات و  مناطق، عنوان کرد: امروز بیش از ۱۰۰ طلبه و روحانی فاضل به عنوان مبلغ چهره به چهره، در محلات مختلف استان با محوریت مساجد محله حضور پیدا کرده و رسالت تبلیغی و فرهنگی خود را  انجام می دهند.

وی ادامه داد : رسالت انبیای الهی تبلیغ وحی و ائمه  معصومین (ع) تبیین و تفسیر حقایق دین و وحی است که  در عصر غیبت، این رسالت برعهده علما و روحانیت قرار گرفته و در شرایط کنونی که دشمنان با استفاده از رسانه های استکباری به دنبال تزریق نا امیدی، تفرقه افکنی و نگرانی در جامعه هستند مهمترین رسالت طلاب و روحانیون تقویت خودباوری مردم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha