چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جلسه شورای فرهنگی

حوزه/مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: از ظرفیت هیئت های مذهبی برای توزیع کمک های همدلی مومنانه بیشتر استفاده شود تا این کار ارزشمند با سرعت بیشتری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین گفت: با توجه به اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا تجمع مردم در مساجد در ایام ماه مبارک رمضان ممنوع است، شبکه تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین به صورت جدی وارد عرصه فضای مجازی شد و بسیاری از برنامه های مذهبی و پاسخگویی به شبهات شهروندان و خانواده ها را در فضای مجازی انجام می دهد و این اقدام  تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اعزام روحانیون به روستاهای اطراف در ماه رمضان با محوریت قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه انجام شده که در بسیاری از مناطق آسیب پذیر استان، فعالیت های و برنامه های فرهنگی چشمگیری از سوی روحانیون مبلغ اصورت گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: در استان قزوین ۲۱۰۰ هیئت حضور دارند که در بسیاری از برنامه های مبارزه با بیماری کرونا وارد میدان شدند و رسالت خود را در این عرصه را انجام داده اند که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: ​​​​​​البته باید از ظرفیت هیئت های مذهبی برای توزیع کمک های همدلی مومنانه بیشتر استفاده شود تا این کار ارزشمند با سرعت بیشتری صورت گیرد.

حجت الاسلام نعمت الهی تصریح کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا جلسات منظمی با نهادهای حوزوی به خصوص حوزه علمیه استان داشتیم و تمامی برنامه ها و فعالیت ها بدون موازی کاری به صورت هماهنگ انجام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین همچنین از تلاشهای شبانه روزی مدافعان سلامت و همچنین قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین تقدیر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha