جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه علمیه مبارکه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام محمدتقی(ع) شهرستان مبارکه گفت: ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۴۰ میلیون ریال نیز در مرحله دوم و در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا، بین آنان توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام حمیدرضا عقیلی، مدیر مدرسه علمیه امام محمدتقی(ع) شهرستان مبارکه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اصفهان اظهار کرد: همزمان با بحران کرونا با کمک خیران شهرستان ۷۰بسته غذایی به ارزش ۱۷۰ میلیون ریال تهیه و به عنوان عیدی بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به بیان شهید حاج قاسم سلیمانی که باید در خانه هر ایرانی یک عکس شهید باشد، افزود: در کنار هر بسته کمک معیشتی تصویر یکی از شهدا تقدیم خانواده های نیازمند میشود.

مدیر مدرسه علمیه امام محمدتقی(ع) شهرستان مبارکه افزود: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان و با هماهنگی خیران۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۴۰ میلیون ریال نیز در مرحله دوم و در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر ناشی از کرونا توسط این نهاد تحت عنوان کمک مومنانه تهیه و بین نیازمندان شهرستان توزیع خواهد شد آ که در روزهای آینده درب منزل نیازمندان تحویل داده خواهد شد.

وی اظهار کرد: طی ۲ ماه گذشته در راستای کاهش مشکلات مردم، ۴۰ هزار لیتر محلول ضد عفونی با هماهنگی مسئولان بهداشت و درمان، توسط طلاب حوزه علمیه به صورت رایگان، بین مردم شهرستان مبارکه توزیع شد.



حجت الاسلام عقیلی ادامه داد: مراجعات زیادی برای دریافت این محلول از شهرستان های اطراف مثل لنجان، باغبهادران و استان چهارمحال و بختیاری داشتیم و تلاش کردیم که این محلول به صورت رایگان در اختیار همه مردم قرار داده شود.

وی بیان کرد: حوزه علمیه امام محمدتقی همزمان با شروع این بحران برنامه‌هایی مختلفی را داشته تا بتواند وظیفه خود را نسبت به اجتماع انجام داده باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام محمدتقی(ع) شهرستان مبارکه خاطرنشان کرد: تهیه و آماده سازی روزانه ۱۱۰پرس طعام گرم با عنوان «اکرام جوادیه» که هر روزه در بین خانواده‌های ایتام و نیازمندان و بیماران مبتلا به کرونا شهرستان مبارکه توزیع می شود و به فضل خدا تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.



حجت الاسلام عقیلی با اشاره به اینکه طلاب این شهرستان طبق هماهنگی با ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، به یاری مردم شتافته اند، تصریح کرد: طلبه ها و روحانی های شهرستان مبارکه از روزهای ابتدایی شیوع کرونا در شهرهای مختلف به صورت خودجوش فعال شدند و در زمینه‌های پشتیبانی، غسل و دفن فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: طلاب جهادگر شهرستان مبارکه برای مقابله با کرونا و همیاری به مردم به میدان آمدند و با ضدعفونی مساجد، محلات، معابر و جایگاههای عمومی در تلاش برای مهار این ویروس هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha