جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
توزیع بسته های معیشتی

حوزه/ حجت‌الاسلام ترابی با اشاره به توزیع  ۲۵۰ بسته معیشتی میان خانواده‌های کم برخوردار دزفول، گفت: در این بسته‌های معیشتی علاوه بر اقلام خوراکی یک کارت هدیه به ارزش ۵۰۰ هزار ریال نیز گنجانده شده و این بسته‌ها صرفاً برای خانواده‌های کم برخوردار و محروم می‌باشد.

حجت‌الاسلام ترابی، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به فعالیت‌های جهادی این مدرسه علمیه در عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب، اظهارداشت: پس از فرمایشات حضرت آقا مبنی بر کمک مؤمنانه و رزمایش مواسات و همدلی، گروه جهادی وابسته به مدرسه علمیه آیت الله قاضی، در دور جدید برنامه‌هایش اقدام به تهیه ۲۵۰ بسته معیشتی برای کمک به خانواده‌های کم برخوردار نمود.

وی با بیان اینکه در این بسته‌های معیشتی علاوه بر اقلام خوراکی یک کارت هدیه به ارزش ۵۰۰ هزار ریال نیز گنجانده شده، گفت: این بسته‌های معیشتی صرفاً برای خانواده‌های کم برخوردار و محروم می‌باشد.

حجت‌الاسلام ترابی، با تأکید بر اینکه جهاد ادامه خواهد داشت، گفت: علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، در عرصه سلامت نیز پکیج‌های بهداشتی نیز میان خانواده‌های نیازمند، توزیع می‌شود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، با بیان اینکه روستاهای اطراف دزفول، نقاط مد نظر برای توزیع اقلام و بسته‌های معیشتی و بهداشتی است، اظهارداشت: روستاهای خیبر، اسلام‌آباد، شهید بهشتی، شهرک حمزه و... از روستاها و مناطقی هستند که تحت پوشش اقدامات حمایتی قرارگاه طلاب جهادی شهرستان دزفول می‌باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha