سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 899047
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
مسابقه کتابخوانی

حوزه/ مسابقه کتابخوانی «مادر امت» براساس کتاب «یوما» به مناسبت رحلت حضرت خدیجه (سلام الله علیها) به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان در راستای پاسداشت مقام والای این بانوی گرامی و مادر امت اسلامی مسابقه کتابخوانی با عنوان «مادر امت» را بر اساس کتاب «یوما» به مناسبت سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری(سلام الله علیها) به صورت سراسری برگزار می کند.

سؤالات مسابقه روز ۲۵ ماه مبارک رمضان برابر با ۳۰ اردیبهشت ۹۹ در کانال اینستاگرام به نشانی samat.ir و ایتا با شناسه @howzehtabligh قرار می گیرد و علاقه‌مندان می توانند پاسخ های خود را ارسال کنند.

جوایز این مسابقه شامل یک جایزه یک میلیون و پانصد هزار تومانی، یک جایزه یک میلیون تومانی، پنج جایزه پانصد هزار تومانی، ۱۰ اعتبار دویست هزار تومانی خرید کتاب با ۵۰ درصد تخفیف تعیین شده است.

برای خرید کتاب می توانید از طریق کتاب فروشی های سراسر کشور، فروشگاه های اینترنتی و یا مراجعه به اینستاگرام فروشگاه «کتاب رسان» به نشانی ketabresan-net کتاب «یوما» را با ۱۵ درصد تخفیف تهیه کنید و برای کسب اطلاع بیشتر با شماره ۳۲۰۰۸۴۱۶ ۰۵۱ تماس بگیرید.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    0 0
    سلام و عرض ادب این آدرسی که در ایتا معرفی کردید، موجود نیست!!!