جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
احمدی

حوزه/ تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: مستند «زلال خدمت» که توسط حوزه علمیه قزوین تولید و فعالیت های طلاب جهادی در مبارزه با بیماری کرونا را به تصویر کشیده، شایسته تقدیر است.

حجت الاسلام مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» قزوین گفت: واحد رسانه ای حوزه علمیه قزوین در این سال ها برنامه های مستند تلویزیونی فاخری را تهیه و تولید کرده که باید به این عزیزان خداقوت گفت.

وی افزود: موضوعات مختلفی از حوزه علمیه قزوین در شبکه استانی مرکز قزوین پخش شده که ان شاءالله این برنامه ها همچنان تداوم خواهد داشت.

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین بیان کرد:  مستند «زلال خدمت» دارای تدوین، موسیقی متن و همچنین تصاویری با کفیت و مناسب است که به خوبی فعالیت های جهادی طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم در مبارزه با بیماری کرونا را به تصویر کشیده است که باید از حجت الاسلام افشار به عنوان تهیه کننده این مستند تلویزیونی قدردانی نمایم.

حجت الاسلام احمدی با معرفی برنامه سحرگاهی «شمیم سحر»، گفت: این برنامه، هر روز فعالیت های طلاب جهادی در عرصه مواسات و همدلی مؤمنانه انعکاس می دهد و این موضوع تا پایان ماه مبارک رمضان در این برنامه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: یکی از بخش های این برنامه که مورد استقبال تمامی شهروندان و خانواده های معظم شهدا قرار گرفته پخش تصاویری از شهدای استان قزوین است که به مدت ۵ دقیقه  در این برنامه پخش می شود که امیدواریم شفاعت شهدا نصیب همه ما قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha