جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شجاعان

حوزه/مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: در شب های قدر۱۲۰ پایگاه در دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان یزد آماده ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و دریافت نذورات مردمی برای اطعام و افطار نیازمندان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد،  محمدشجاعان، در گفتگو با خبرنگاران استان با گرامیداشت لیالی قدر اظهار کرد: ماه مبارک رمضان علاوه بر این‌که بهار قرآن و فرصتی برای پالایش و تقویت ابعاد روحانی و جسمانی مؤمنین است، فضای معنوی مناسبی برای خدمت به هم نوع و گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان نیز محسوب می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اهمیت توجه ویژه به ایتام در ماه مبارک رمضان، گفت: مردم نیکوکار استان یزد ثابت کرده‌اند که همواره به فکر ایتام و محرومان هستند و امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته از فضای فراهم‌شده در ماه مبارک رمضان استفاده بهینه برای حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان نیازمند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین به عمل آید.

*بیش از چهار هزار کودک نیازمند در یزد حمایت می شوند

وی تصریح کرد: در شب های قدر۱۲۰ پایگاه در دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان یزد آماده ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و دریافت نذورات مردمی برای اطعام و افطار نیازمندان هستند و هم اکنون خیران و حامیان نیکوکار یزدی حمایت ۱۲۹۴ یتیم و ۲۸۲۴ کودک نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌دارند.

شجاعان با اشاره به افزایش ۳۴ درصدی کمک حامیان نیکوکار یزدی به ایتام و کودکان نیازمند استان در سال ۹۸ در مقایسه با سال ۹۷ بیان کرد: نیکوکاران یزدی طی سال گذشته ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.

وی یادآور شد: نیکوکاران یزدی همچنین می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند، این سامانه قابلیت انتخاب شهر، جنسیت (دختر، پسر)، سن و مبلغ اهدائی را دارد.

مدیرکل کمیته امداد یزد تفزود: طرح‌های اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح‌های موفق این نهاد است، مردم خداجوی استان می‌توانند یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha