جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان

مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان از ملت حماسه ساز و شکوهمند ایران اسلامی به ویژه روحانیون و طلاب حوزه های علمیه دعوت کرد تا با حضور فعالِ رسانه ای خود پویشی جهانی ایجاد کرده و اعلام نمایند که قدس عزیز هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

خانم سیده نفیسه حسینی واعظ، به مناسبت فرا رسیدن روز قدس و سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، با اشاره به آیه 227 سوره شعراء «إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَذَکَرُوا اللَّهَ کَثِیرًا وَانْتَصَرُوا مِنْ بَعْدِ مَا ظُلِمُوا وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ»، روز قدس را نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی دانست.

وی ادامه داد: روز قدس، روز لبیک به فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه و خوی ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی بر می دارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان خاطرنشان کرد: از ابتدای شکل گیری رژیم غاصب و سلطه گر اسرائیل، همواره به حقوق مسلّم مردم مظلوم و مقاوم فلسطین تجاوز شده است، برخی حکومت های عربی و غربی و در رأس آنها آمریکا، از آن حمایت کرده اند.

حسینی واعظ اضافه کرد: در حقیقت، سلاح های هسته ای و کشتار جمعی که در مقیاسی گسترده در زرّادخانه های رژیم صهیونیستی ذخیره شده است، نه به جهت مقابله با مردم بی دفاع فلسطین بلکه در راستای سلطه بر جهان اسلام و منطقه خاورمیانه است.

وی اظهار کرد: ملت پیروز ایران از بعد انقلاب، در معرض تهدیدهای دشمنان زبون اسلام، حامیان و ایادی آنان در محورهای های مختلف جنگ سرد و جنگ نرم و تحریم های ظالمانه بوده و روز بروز نیز بر آن افزوده شده است، اما به فضل خداوند متعال و انسجام و وحدت مردم غیور کشور عزیزمان، استکبار جهانی نتوانسته است به آمال و آرزوهای خود برسد.

استاد حوزه خواهران، علت اساسی فشارهای همه جانبه ای که استکبار جهانی به ایران وارد می کنند را به جهت "حمایت از فلسطین و لبنان و کشورهای ستمدیده و تحت سلطه اجانب" دانست.

حسینی واعظ تاکید کرد: جهان اسلام در سایه بیداری اسلامی که مرهون میراث گرانسنگ معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) محقق شده است، باید نشان دهند که مصمّم به بازگشت به سنّت های شکوهمند اسلام و در رأس آن، وحدت مسلمانان هستند.

وی معتقد است که اگر تنها بخشی از امکانات جهان اسلام در این مسیر به کار گرفته شود، قطعا شاهد زوال و نابودی رژیم منفور صهیونیستی خواهیم بود.

 مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان، دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان را وظیفه اسلامی همه آحاد جامعه دانست که نباید هیچ گاه و تحت هیچ شرایطی نباید از یاد برده شود.

حسینی واعظ با گرامیداشت یاد شهدای فلسطین، لبنان و همه شهدای اسلام و کشور عزیزمان، سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، و تقارن این دو مناسبت را یادآور شد و با سلام و درود بر روان مطهّر امام راحل گفت: مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان یک بار دیگر حمایت خود را از فرامین داهیانه ی مقام عظمای ولایت امام خامنه ای اعلام می کنیم.

وی در پایان از خداوند متعال عزت اسلام و مسلمین و وحدت هر چه بیشتر ملت های مسلمان را مسألت کرد و  از ملت حماسه ساز و شکوهمند ایران اسلامی به ویژه روحانیون و طلاب حوزه های علمیه دعوت کرد تا با حضور فعالِ رسانه ای خود پویشی جهانی ایجاد کرده و اعلام نمایند که قدس عزیز هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha