شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ذوالنوری

حوزه/ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: سرو صدای فساد و بی عدالتی از خود آن بیشتر است، اما باید تلاش شود تا روزنه ها و مفرهای فساد بسته شود، عدالت از آرمان های انقلاب ما است و مردم باید حس کنند که مسئولین نیز مانند آن ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری عصر امروز در شورای اداری استان قم که در سالن همایش های شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی گرایش های مختلف سیاسی حضور دارند، عنوان کرد: اداره چنین مجلسی کار ساده ای نبوده و دکتر لاریجانی این مسئولیت را با موفقیت پشت سر گذاشت.

وی با تاکید بر لزوم بهره منده از فرصت ها افزود: بهارهای خدمت که در مسیر ما قرار می گیرد فرصت است و اگر نتوانیم بار امانت را به مقصد برسانیم، پاسخگویی سخت خواهد بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط تحریم و فشار استکبار جهانی بر کشور، مسئولیت مجلس شورای اسلامی بسیار سنگین است.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری ادامه داد: امروز چیزی که بیش از تورم مردم را زجر می دهد، بی اعتمادی به مسئولین است و من شهادت می دهم که تعداد مسئولین پاکدست چندین برابر بیشتر از مسئولین فاسد است.

وی مطرح کرد: سرو صدای فساد و بی عدالتی از خود آن بیشتر است، اما باید تلاش شود تا روزنه ها و مفرهای فساد بسته شود، عدالت از آرمان های انقلاب ما است و مردم باید حس کنند که مسئولین نیز مانند آن ها هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر زندگی مسئولین در اتاق شیشه ای و به شکل شفاف باشد، این تخریب ها و آسیب ها به این حد نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری بیان کرد: به دلیل نبود شفافیت، اشتباهات برخی مسئولین فاسد به پای پاکدستان نیز نوشته می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha