پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سید علیرضا عبادی

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: امروز بدترین ویروس دنیا، ویروس فرهنگ غرب است که انسان را از ریشه و هرچه که دارد نابود می کند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر در مسجد امام حسین(ع) بیرجند اظهار کرد: یوم الله روز قدس نشان از قدرت نظامی شما در مقابل استکبار جهانی غرب و شرق داشت و خط نشانی بود که باعث شد تا دشمن خار شود.

وی با اشاره به اینکه پیروزی های نظامی سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، از شما مردم باایمان خط قدرتی را در جهان رقم زد، افزود: شما مردم در موضوع بیماری کرونا و ارتباط خود با قرب الهی و در پیروزی میدانی صحنه فرهنگی، یک افتخار جدیدی را رقم زدید لذا قدر خود را بدانید که البته باید سجده شکر به جای آورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: همگان مشاهده کردید که کشورهای پرادعا که گاهی تحت عنوان تمدن و گاهی در قیافه های دیگر پز می دهند، در یک آزمایشی به نام ویروس کرونا چگونه رسوا شدند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه عملکرد شما در رابطه با ویروس کرونا دیدگاه جهان را نسبت به ایران تغییر داد، گفت: ملت بزرگ ایران نه تنها سال ها بلکه حدود دو قرن از نظر تبلیغاتی، بمباران تبلیغات می شود و بیگانگان علیه ملت ما آنقدر تبلیغات می کردند که وقتی سلطه گران استکباری بر کشور ما مسلط بودند و درآمدهای کشور را می بلعیدند و می بردند، اسمش را حق توحش می گذاشتند.

امام جمعه بیرجند بیان داشت: گذشته از پیروزی در طرح سیاسی روز مقدس قدس، امروز در جنگ های فرهنگی در مقابل تبلیغات گسترده مستکبرین شما پیروز میدان شدید و افتخار آفریدید.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: در مقابل سیستم لیبرال دموکراسی غرب، این فرهنگ، دین، ایمان و حس نوع دوستی شما در یک نمایش فرهنگی و میدانی، با ایثار، گذشت و انفاق خود را نشان داد که این اقدامات نظر دنیا را 180 درجه تغییر داد.

وی در ادامه افزود: با شیوع ویروس کرونا هر روز چندین نوبت آمار مبتلاشدگان و همچنین مرگ و میرها اعلام می گردد اما سوال اینجاست که چرا از خطرهای بیشتر، ضررهای بزرگتر و ویروس های مرگبارتر دیگری هیچگونه شمارشی صورت نمی گیرد!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: در 100 سال گذشته به وسیله اروپایی های کروات زده و وحشی های متمدن نما، دو جنگ جهانی بر دنیا تحمیل شده است که طی آن میلیون ها انسان جان خود را از دست داده اند، این فاجعه را چگونه می توان بازگو و شمارش کرد؟

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: مانوردادن بر روی بیماری کرونا اگرچه لازم بود، اما چرا دنیا برای کشتار ویروس لیبرال دموکراسی غرب مانور نمی دهد؟

وی تأکید کرد: امروز بدترین ویروس دنیا، ویروس فرهنگ غرب است که انسان را از ریشه و هرچه که دارد نابود می کند.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی ابراز داشت: چطور می شود که بر روی بیماری کرونا حساسیت وجود دارد، اما برای این ویروسی که همه چیز را از بین می برد حساسیتی وجود ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان با اشاره به اینکه متأسفانه هنوز کسانی در کشور هستند که شب را رو به اروپا می خوابند، گفت: امروز باید بیش از هر چیز، به خودمان، فرهنگ، اصالت، اعتقاد و ایمانمان برگردیم زیرا آنچه دنیا را می تواند اداره کند اسلام و ایمان است نه سیستم سرمایه‌داری کثیف غرب.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha