پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید محمد رضا ملیحی معاون تهذیب حوزه علمیه همدان

حوزه / معاون تهذیب حوزه علمیه همدان گفت: در ایام گذشته و پس از شیوع این ویروس منحوس، حوزه علمیه همدان در سه مرحله اقدام به توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی و سبد کالا به ارزش ۵میلیارد و ۳۲۹ میلیون ریال کرده است.

حجت الاسلام سید محمد رضا ملیحی معاون تهذیب حوزه علمیه همدان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به اقدامات حوزه علمیه استان در راستای کمک های مومنانه اظهار داشت: در ایام گذشته و پس از شیوع این ویروس منحوس، حوزه علمیه همدان در سه مرحله اقدام به توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی و سبد کالا به ارزش ریالی ۵میلیارد و ۳۲۹ میلیون ریال کرده است.

وی افزود: این بسته‌ها پس از شناسایی نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا، در بین جامعه هدف توسط طلاب تقسیم و توزیع شد.

حجت الاسلام ملیحی با بیان اینکه متاسفانه اقشار مختلفی پس از شیوع این ویروس دچار مشکلات شده‌اند، گفت: در کنار بسته‌های معیشتی مبالغی نیز به عنوان کارت هدیه و یا واریز به حساب سرپرستان خانوار در مناسبت‌های مختلف همچون میلاد امام حسن مجتبی(ع) و جشن نیمه شعبان صورت گرفت.

وی به تشریح دیگر اقدامات حوزه علمیه همدان در راستای کمک‌های مومنانه پرداخت و عنوان کرد: در شب‌های قدر و ایام جشن در ماه‌های گذشته، حدود ۴۰۰ پرس غذا توسط طلاب پخت و در بین اقشار کم برخوردار توزیع شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان تصریح کرد: با صحبت‌ها و اقدامات مدیر حوزه علمیه استان، و با استفاده از ظرفیت مجمع خیرین حوزه، مالکین خانه‌ها و مغازه‌ها و خیرین در سطح شهر برای پیوستن به پویش بخشش اجاره بها ترغیب شدند و اثرات خوبی را در این حوزه شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه با کمک طلاب و خیرین در راستای رزمایش مواسات، تعداد هزار بسته بهداشتی در سطح شهر توزیع شده است، گفت: در کنار اهدا بسته‌های معیشتی به اقشار کم برخوردار، حوزه علمیه همدان از تمامی خیرینی که در این ایام فعال بوده‌اند نیز تقدیر کرده تا به نحوی قدردانی خود از این خدمات را اعلام کنیم و دیگران را نیز به انجام این کار دعوت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha