جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید حجت الاسلام نبی زاده از منطقه غیزانیه

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، گفت: مردم غیزانیه مشکلات متعددی دارند و از بعد محرومیت، مسائل متعددی وجود دارد اما مسئله آب شرب و آب شغل ، اصلی‌ترین مشکلات این منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در جریان بازدید از منطقه غیزانیه اهواز، اظهارداشت: مردم غیزانیه مشکلات متعددی دارند و از بعد محرومیت، مسائل متعددی وجود دارد اما مسئله آب شرب و آب شغل ، اصلی‌ترین مشکلات این منطقه است.

وی افزود: دوستان رسانه‌ای ما از چند روز قبل به مسئله ورود کردند و باعث شدند مشکلات مردم ولایت مدار غیزانیه بازتاب پیدا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: در کنار خدماتی که قول اجرای آن‌ها داده شده است، باید ببینیم چه کارهایی می‌تواند در جهت کاهش آلام این مردم می‌شود انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر باید ۲ الی ۳ اقدام اساسی در بخش غیزانیه انجام شود تا مشکلات مردم این منطقه کاهش یابد، ابتدائا باید بگویم کانال شاه‌کوپال، از سابق منبع تأمین آب کشاورزی و دامداری مردم این بخش بوده که طی سال‌های اخیر به هر دلیلی بسته شده که باعث از بین رفتن کشاورزی و دامداری شده و عملاً فرصت شغلی از بین رفته و باعث شده مردان این منطقه مجبور باشند برای کار کردن به اهواز بروند.

حجت‌الاسلام نبی‌زاده، گفت: مسئله اول این است که این کانال باید احیا بشود، مسئله بعدی بحث تانکرهای آبی هستند که آب را به خانه‌های مردم این بخش می‌رسانند که تعداد تانکری که خدمات‌رسانی می‌کنند بسیار کم است و پاسخگوی نیاز خانوارها نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد: مسئله سوم هم بحث شاغل شدن محلی‌های غیزانیه در شرکت نفت، به دلیل وجود چاه‌های نفت متعدد است که بنا بوده شرکت نفت این بحث را عملیاتی کند که این مهم هنوز هم محقق نشده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha