جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محمد شاهچراغی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: وحدت نمایندگان استان سمنان در مجلس بسیار مهم است و باید تا روز آخر مجلس حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم سمنان در مجلس، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، در دیدار با نمایندگان هر چهار حوزه انتخابیه استان سمنان در خانه ملت، با تأکید بر لزوم توجه همیشگی به وحدت در میان نمایندگان این استان اظهار کرد: انسجام خوبی که هم‌اکنون بین نمایندگان استان سمنان دیده می‌شود، باید همچنان و تا روز آخر فعالیت مجلس یازدهم ادامه یابد.

وی وحدت را تکیه‌گاه مناسبی برای پیشبرد برنامه‌ها و طرح‌های استان سمنان دانست و گفت: وحدت نمایندگان استان سمنان در مجلس بسیار مهم است و سبب رشد استان می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان همچنین بر لزوم تعامل نمایندگان این استان با ائمه جمعه در شهرهای مختلف تأکید کرد و گفت: ائمه جمعه، محل مراجعه مردم هستند و نمایندگان نیز وظیفه دارند مشکلات مردمی را پیگیری کنند و این امر، تعامل هر چه بیشتر ائمه جمعه و نمایندگان مجلس را ضروری می‌سازد.

آیت‌الله شاهچراغی همچنین به نمایندگان استان سمنان توصیه کرد تا رؤسای دفتری را برای خود انتخاب کنند که خوش‌رفتار، دارای حسن اخلاق و رفتار نیکو با مردم باشند.

وی گفت: نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس باید رافع مشکلات مردم و ارائه‌دهنده طرح‌ها و برنامه‌های خوبی برای رشد و توسعه هر چه بیشتر کشور و استان باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با قدردانی از تلاش‌های صورت‌گرفته برای ایجاد وحدت در مجلس شورای اسلامی و دوری از تشتت‌های بی‌سرانجام اظهار کرد: این رویه که نهایت آن، خدمت بی‌منت به مردم و رفع گرفتاری‌های امروز است، باید حفظ شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha