جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عباس گلرو - مجلس سمنان

حوزه/ نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: مجلس یازدهم حسب فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسائل اقتصادی و فرهنگی را به‌طور جدی پیگیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم سمنان در مجلس، عباس گلرو، در دیدار نمایندگان هر چهار حوزه انتخابیه استان سمنان در خانه ملت با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، با ارائه گزارشی از برنامه‌های خانه ملت در چند روز گذشته اظهار کرد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی همچون همیشه چراغ راه ما خواهد بود و در مجلس یازدهم منویات معظم‌له به‌طور جدی پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: فرازهای مهمی در فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در پیامشان به نمایندگان خانه ملت وجود داشت که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، این بود که مجلس شورای اسلامی باید در جایگاه شایسته خود قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس تصریح کرد: این خواسته به‌حق و مهم رهبری زمانی تحقق می‌یابد که نمایندگان ملت شناخت کافی از مسائل و محیط پیرامونی خود داشته باشند؛ در حقیقت، نمایندگان باید با شناخت کافی از شرایط حساس جامعه امروز و اولویت‌هایی که کشور به پیگیری آن‌ها نیاز دارد، عمل کنند.

گلرو بیان کرد: رهبری در بیانات خود تأکید فرمودند که اقتصاد و فرهنگ باید در اولویت‌های اساسی مجلس قرار گیرد؛ چراکه جامعه امروز بیش از همه به تلاش در این بخش‌ها نیاز دارد.

وی تصریح کرد: نمایندگان باید در میدان عمل فرمایشات ولی امر مسلمین جهان را محقق سازند و از سرگرم شدن به امور زیان‌بار، فرصت‌سوز و انگیزه‌های شخصی و جناحی دور بمانند؛ امروز همه باید کمک کنند تا مجلس به اولویت‌های جامعه بپردازد.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس اضافه کرد: رفع مشکلات جامعه باید برای همه مهم باشد و به مسائل منطقه‌ای نیز با نگاهی وسیع‌تر پرداخته شود. همه نمایندگان برای مناطق حوزه انتخابیه خود تلاش می‌کنند؛ اما لازم است تا امروز از دسته‌بندی‌های بخشی‌نگرانه جدا شده و توسعه کشور را در یک قالب ببینیم.

گلرو افزود: تأکید رهبری بر لزوم توجه به اقتصاد، ما را بر آن می‌دارد تا به این بخش به شکل ویژه‌تری نگاه کنیم؛ اینکه بیان شد ما نمره قابل قبولی در بحث عدالت نداریم، متأسفانه نمایشگر این است که باید به اقتصاد کشور و عموم مردم به‌ویژه طبقات ضعیف و محروم اجتماعی بیشتر و بهتر رسیدگی شود.

وی گفت: نکته مهم مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، این بود که نمایندگان رعایت تقوا و انصاف را در سرلوحه امورشان داشته باشند و این‌ها در واقع کلیدواژه‌ها و نکات مهم بیانات معظم‌له بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و همه خود را موظف به رعایت این موارد می‌دانیم.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس ادامه داد: نمایندگان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در میدان عمل پیاده کنند و این موارد مهم فقط در انعکاس مطلب و سخن متوقف نشود.

گلرو بیان کرد: انتخابات هیأت رئیسه خانه ملت به‌خوبی برگزار و یک نیروی انقلابی به‌عنوان رئیس مجلس انتخاب شد و امیدواریم مجلس یازدهم بتواند گام‌های مؤثری در راستای رفع مشکلات مردم بردارد.

وی تأکید کرد: همدلی و وحدت نمایندگان استان سمنان تا امروز به‌خوبی پیش رفته و پس از این نیز ادامه خواهد یافت و همه تلاش می‌کنیم تا در سایه انسجام استانی و اتحاد، مسائل و مشکلات پیش روی استان را از میان برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    0 0
    درود بر جناب آقای دکتر گلرو انشالله موفق باشید