پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پژوهش

حوزه/معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا (س)یزد، از برگزاری دوره های آموزش مهارت آموزی در فضای مجازی متناسب با طرح های آموزشی در ایام کرونایی خبر داد.

سکینه گلاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کلاس ها، دروس مهارت آموزی پژوهشگری هم ردیف با آموزش طلاب به صورت غیر حضوری ارائه می شود و طلاب از طریق دریافت صوت، ارسال فایل و ... دروس تدریس شده، را  آموزش می بینند.

وی افزود: به این منظور برای دروس  انسان شناسی، عقاید استدلالی (1) به ترتیب  دروس  مهارت آموزی طرحنامه نویسی و منبع یابی  از سوی مرکز برنامه ریزی شده است که اساتید از طریق فضای مجازی و تشکیل گروه در ساعت معین به آموزش طلاب می پردازند.

 معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س) تصریح کرد:  در پایان هر تدریس اساتید به معرفی کتب، منابعی که از سوی مرکز در پایگاه پویش معرفی شده، می پردازند و در راستای تدریس مهارت آموزی پژوهشی تمارینی داده می شود.

وی برخی دیگر از برنامه های پژوهشی این معاونت را برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و نشست های علمی درفضای مجازی برشمرد و اظهار امیدواری کرد: طلاب از فرصت در خانه ماندن برای مطالعه و امور پژوهشی استفاده

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha