پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
موسسه پيامبراعظم(ص) ساري

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تقویت جریان های انقلابی که در مسیر قرآن فعالیت می کنند، ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با هیات رئیسه، کارکنان و همیاران علمی و اجرایی موسسه پیامبر اعظم(ص) ساری بیان کرد: با توجه به این که عاملان و پیروان قرآن، پیروزمندان عرصه رقابت های بین المللی هستند، لذا باید حرکت های قرآنی در کشور شتاب بیشتری پیدا کند.

وی افزود: جریان‌های انقلابی که در مسیر قرآن فعالیت می کنند باید شناسایی شوند و این گروه های قرآنی که پای علم نظام و ولایت هستند باید تقویت و حمایت شوند.

امام جمعه ساری ادامه داد: قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) یادگاران پیامبر گرامی اسلام(ص) هستند و ما وظیفه داریم این دو یادگار را بیشتر به مردم معرفی کنیم تا پیوند معنوی میان مردم و این یادگارهای ارزشمند برقرار شود.
 

حفظ نظام اسلامی و خوشبینی مردم از انقلاب از اوجب واجبات است

وی تصریح کرد: ما باید مسیر حرکت و موضع خود را از قرآن بگیریم و فکر، کارکرد و رویکرد ما باید منطبق با مفاهیم قرآنی باشد و به همین دلیل باید ابتدا خودمان را با قرآن تطبیق دهیم و بر همین مبنا حرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی خاطرنشان کرد: همه ما در برابر این نظام مسئول هستیم و امروز حفظ نظام اسلامی اوجب واجبات و حفظ خوشبینی مردم از نظام، بالا بردن رضایت مردم، تقویت و فدا شدن برای نظام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha