پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی ، امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی گفت: مکتب حضرت روح‌الله و روح امیدی که در پابرهنگان جهان دمید، سال‌هاست که قدرت برنامه‌ریزی و خواب راحت را از اردوگاه استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل ربوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره)، با انتشار کلیپی از سخنان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، نوشت: این صدای ملکوتی امام خمینی است که هنوز دل‌های پاک مؤمنان را محکم و خیمه شیاطین زمانه را به لرزه در می‌آورد.

جملات حکیمانه امام خمینی «ترجمان آیات قرآن کریم» و «پژواک کلام رسول‌الله(ص)» و اهل‌بیت گرامی‌اش می‌باشد.

مکتب حضرت روح‌الله و روح امیدی که در پابرهنگان جهان دمید، سال‌هاست که قدرت برنامه‌ریزی و خواب راحت را از اردوگاه استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل ربوده است.

این تصویر مردی است که چون خدا را باور داشت و در صلابت به پیامبر و حضرت امیر اقتدا نمود قاطعانه «تهدیدات کدخدا» و ابرقدرت جهان را «طبل میان تهی» خوانده و او را هیچ می‌انگارد و تحقیر می‌کند.

«عَظُمَ الْخالِقُ فی اَنْفُسِهِمْ، فَصَغُرَ ما دُونَهُ فی اَعْیُنِهِم» ؛ همان که برای امتش آتش‌فشان امید و نشاط است و بر دشمنان همچون صاعقه‌ای ویرانگر...

این سخنان را دائماً باید استماع نمود؛ بلکه نوشید!... که «دوای درد اضطراب» در مدیریت بحران‌ها و احساس ضعف در هجمه دشمن و درمان بسیاری از دردهای معنوی است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha