سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سیاستمداران مسلمان اندونزی خواستار منع کامل مشروبات الکلی

حوزه/ مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در واکنش به کلیپ پخش شده شبکه فارس گفت: کارشناس برنامه در صدد توضیح این مطلب بوده که شیشه های مشروب با برندهای خاص که در بازار به فروش می رسد معمولا بیشتر در دسترس مردم است قابل اعتماد نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، اخیرا کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که کارشناس برنامه گویا در صدد تجویز مشوربات الکی تخمیری بود، سید تقی سهرابی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در واکنش به این کلیپ نیز اظهار داشت: این بخش تقطیع شده ۴۵ دقیقه از یک برنامه کارشناسی است.

وی در ادامه اضافه کرد: کارشناس برنامه در صدد توضیح این مطلب بوده که شیشه های مشروب با برندهای خاص که در بازار به فروش می رسد معمولا بیشتر در دسترس مردم است قابل اعتماد نیست.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس خاطرنشان کرد: کارشناس برنامه در صدد این نبوده است که مشروبات الکلی تخمیری را که کمتر در بازار یافت می شود را تجویز کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ساقی IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    0 0
    توجیه فقط این حاجی داره نام‌ همه برندها رو تک تک میبره!! و با روش تولید شراب در ایران داره تجویز شراب میکنه!
  • نوید IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    0 0
    ممنون از جناب سهرابی که حضورشان در صدا و سیما باعث تغییرات شگرف شده ، نیازی به توضیح نیست وظیفه صدا و سیما در شکل واقعی توجه به معضلات و مشکلات است و امار فوتی ناشی از مشروبات تقلبی گواه کار صحیح ایشان است
  • حرمت شکنی US ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
    0 0
    باز خوبه مدیر کل شیراز یه توضیحی به مردم داده صدا و سیمای قم که هفته قبل انیمیشن ساخت و مصرف شراب رو در قالب برنامه کودک پت و مت پخش کرد هیچ کسی هم از مردم عذر خواهی نکرد واقعا حرمت شکنی صدا و سیمای شبکه قم در قبح شکنی ام الخبائث و ترویج شراب و الکل قابل رسیدگی است
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
    0 0
    صدا و سیما ده ها سال است ، اشعار عرفانی را با ریتم لهوی پخش می کند ، از طرفی شعر عرفانی همه فهمی نیست ، مزید بر علت آن که به گونه ای خوانده شود که ... ، آیا نطارتی هست ؟ شعری که اگر طرف معنای عرفانیش نفهمد (که بیشتر افراد نمی فهمند) ، طبیعی است که به گمراهی جنسی برود !
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
      0 0
      واژهای عرفانی ای مثل شراب ، می و مانند آن فراوان در اشعار عرفانی بکار رفته است ؛ توجه نکردن صدا و سیما به سطح دریافت و ادراک عمومی جامعه و این که اکثریت مردم و به ویژه جوانان ، فهم و احساس عمیق عرفانی ندارند ، باعث این شده و می شود ، که بجای عروج عرفانی ، باعث انحطاط اخلاقی شده و بشویم !!! این در حالی است که نحوه خوانندگی بسیاری از آنها نیز نه تنها عرفانی نیست ، که بلکه ... !!!