جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دعای ندبه

حوزه/ مراسم دعای ندبه هفته جاری حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها با نوای حاج رضا عاصی از شبکه یک سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم‌های مذهبی در حرم مطهر بانوی کرامت طی هفته جاری با حضور سخنرانان و مداحان مطرح کشور درحال دنبال شدن است که این برنامه‌ها به صورت زنده از پرتال جامع آستان مقدس به نشانی amfm.ir/live به نمایش گذاشته و همچنین صوت و تصویر سخنرانان و مداحان از صحن‌های حرم مطهر برای زائران پخش می‌شود.

دعای کمیل هفته جاری بعد از نماز مغرب و عشاء پنج‌شنبه ۲۹ خردادماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی ابوذر بیوکافی و همچنین زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام شهیدی در همان شب ساعت ۲۲:۳۰ دنبال خواهد شد.

زیارت آل یاسین جمعه ۳۰ خردادماه نیم ساعت مانده به غروب توسط شفیع‌پور در حرم مطهر بانوی کرامت برای زائران خوانده و همچنین مراسم قرائت دعای ندبه نیز هنگام طلوع آفتاب جمعه با نوای رضا عاصی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد دنبال خواهد شد که این مراسم از شبکه یک سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

امشب نیز هم‌زمان با ۲۷ خردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء دعای توسل با مداحی مداحان هیأت جانبازان استان قم در حرم مطهر بانوی کرامت خوانده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha