یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اجرای "طرح ملی گام دوم تبلیغ" از یکم تیرماه، ابراز کرد:‌ این طرح بر مولفه‌های مردمی، عمومی و اجتماعی بودن و همراهی با گام دوم انقلاب شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی در همایش «گام دوم تبلیغ» که همزمان با سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، در مشهد مقدس برگزار شد، با بیان اینکه امر تبلیغ می‌بایست به‌ عنوان یک مولفه جدید در حوزه فرهنگ شناخته شده و پیگیری شود، افزود: “طرح ملی گام دوم تبلیغ” بر مولفه‌های مردمی، عمومی و اجتماعی بودن و همراهی با گام دوم انقلاب شکل گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: طرح ملی تبلیغ یک طرح جدید نیست، زیرا اقشار مختلف مردم اینک پای کار بوده و در این حوزه فعالند و هم اکنون در چارچوب “طرح ملی گام دوم تبلیغ” علاوه بر سازماندهی و انسجام بیشتر، محتوا نیز ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام صاحبقرانی ادامه داد: گرچه اجرای “طرح ملی گام دوم تبلیغ” از امروز آغاز شد و بدون محدویت زمانی ادامه دارد تا فعالیت در این چارچوب تداوم داشته باشد.

وی افزود: اصل اساسی در تبلیغ مردمی بر این است که همه شهروندان مبلغ اسلام ناب  باشند و در مولفه عمومی بودن هم اصل بر این است که از همه محیط ها برای تبلیغ اسلام ناب بهره‌گیری صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضویادامه داد: آحاد جامعه اسلامی می‌بایست با یکدیگر همدل شوند تا خوبی ها، اخلاق حسنه و معارف الهی هرچه بهتر و گسترده‌تر نشر یافته و از وقوع منکرات جلوگیری شود.

حجت‌الاسلام صاحبقرانی گلستانی همچنین رسانه را بستری مناسب برای این مهم توصیف و بیان کرد: رسانه‌ها و فضای مجازی بستر مناسبی برای ایجاد شبکه‌های مردمی تبلیغ دینی و گسترش معارف اسلامی هستند.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha