دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قرآن کریم

حوزه/ مسابقات فرهنگی «در محضر قرآن» از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی و با هدف تدبر در آیات قرآن کریم به صورت هر ماه در محضر یک سوره برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مسابقات فرهنگی «در محضر قرآن» در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که می فرمایند: «شما هر آیه قرآن را که می خوانید، با تامل و ژرف نگری باشد و دنبال فهمیدن باشید. این همان تدبر است و بدون این که نیازی باشد که انسان، سلایق خودش را به قرآن تحمیل کند که همان تفسیر به رای است خواهید دید که باب هایی را از معرفت، به حسب محتوای آیه هر چه محتوای آیه است باز می کند» توسط اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستانن قدس رضوی طراحی و اجرا می‌شود.

در مسابقات «در محضر قرآن» هر ماه در محضر یک سوره از سوره‌های قرآن کریم خواهیم بود. با تدبر در هر سوره و پاسخ به سوالات مسابقه، بر آنیم تا جهت هدایتی آن را دریافته و درک کنیم. مسابقه فرهنگی «در محضر قرآن»(سوره انسان) اولین مسابقه از این سلسله مسابقات است که با عنایت امام هشتم(ع) برگزار می‌شود.

آخرین مهلت شرکت در این مسابقه ۲۹ تیر ماه ۱۳۹۹ می‌باشد و علاقه‌مندان می توانند با ارسال پاسخ صحیح به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ یکی از برندگان این حرکت قرآنی باشند. اطلاع رسانی به برندگان از طریق سامانه پیامکی مذکور انجام و بعد از پایان مسابقه و قرعه کشی، جوایز فرهنگی به آنان اهدا خواهد شد.

یاد آوری می شود، برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha