چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 906497
۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
نورالهدی

حوزه/ دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس در خصوص برگزاری اختتامیه مسابقه نورالهدی گفت: حدود ۵۰۰ اثر به این مسابقه ارسال‌شده که اختتامیه آن در نخستین روز از دهه کرامت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مراسم اختتامیه مسابقه بزرگ نورالهدی، شامگاه سه‌شنبه به‌طور مشترک با همکاری مرکز افق آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع)، ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر و موسسه فرهنگی موعود، در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) برگزار شد.

سلیمان مهدویف دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس در حاشیه این مراسم اظهار داشت: مسابقه نورالهدی در بخش‌های شعر، فیلم کوتاه، عکاسی، اذان، قرآن کریم، مسابقه تفسیر، حافظ خوانی بوستان سعدی و مناجات فارسی در دو گروه سنی زیر ۲۰ سال و بیش از ۲۰ سال انجام شد.

وی در ادامه به اهداف برگزاری مسابقه نورالهدی اشاره کرد و افزود: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اینکه بقاع متبرکه باید قطب مراکز فرهنگی شود، در حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) برگزار شد.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس با تصریح اینکه حدود ۱۰۰۰ نفر در این مسابقه شرکت کرده‌اند، عنوان کرد: تمام آثار ارسالی شرکت‌کنندگان با موضوع آیات مرتبط با رمضان، روزه و امربه‌معروف بوده است که به‌نوعی نیز این کار پیوند هنر و هنرمند با امربه‌معروف و مراکز فرهنگی مذهبی سطح استان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید محمد مجتبی موسوی خواه IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 0
    خیلی خوب