شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دهه کرامت

حوزه/ رئیس مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی خواهران جامعه المصطفی خراسان گفت: امسال با توجه به وضعیت کرونا برنامه های دهه کرامت در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، فروغ خیاطی با اعلام این خبر، گفت: ویژه برنامه‌های دهه کرامت مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امسال با محوریت فضای مجازی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دهه کرامت ظرفیت بزرگی برای جامعه فرهنگی و تربیتی است، اظهار کرد: بستر تربیتی برنامه های دهه کرامت را برای طلاب مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی خواهران جامعه المصطفی خراسان، در ایام کرونایی با استفاده از فضای مجازی گسترش خواهیم داد.

خیاطی اعلام کرد: فضاسازی سمعی و بصری مزین به احادیث  و عکس نوشته های حضرت معصومه (س) و حضرت علی بن موسی الرضا (ع)  در کانال مدرسه، تهیه کلیپ به مناسبت دهه کرامت توسط طلاب این مرکز، تهیه و بارگذاری بروشور با عنوان چشمه کرامت با موضوع زندگی نامه حضرت معصومه (س)، پخش مولودی و مدیحه سرایی به مناسبت این ایام و برگزاری مسابقات کتابخوانی، شعر، پیامک و دلنوشته از طریق فضای مجازی از برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در مرکز زبان و معارف اسلامی خواهران است.

انتهای پیام 313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha