پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ذاکری۱

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه هرمزگان گفت: استقبال بالای نوجوانان هرمزگانی برای دانش اندوزی حوزوی، موجب خرسندی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، حجت الاسلام عباس ذاکری، صبح امروز در جلسه ای با مدیران و معاونان مدارس که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، از استقبال خوب نوجوانان هرمزگانی برای تحصیل در حوزه ابراز خرسندی کرد و گفت: امید است در سال جدید میزبان خوبی برای سربازان امام زمان (عج) باشیم.

معاون آموزش حوزه علمیه هرمزگان به موضوع شناسایی استعداد های برتر از بین طلاب اشاره کرد و افزود: استعداد های برتر در هر مدرسه با حضور مدیران، معاونان و استادان، شناسایی شده و به دفتر استعدادهای برتر قم معرفی خواهند شد؛ فعال بودن و ممتاز بودن در یکی از عرصه های مدیریت، آموزشی، پژوهشی و تبلیغ، ملاک انتخاب به عنوان استعداد برتر نیست بلکه باید استعداد طلبه و امکان رسیدن به نخبگی مشخص شود.

وی در ادامه، ضمن تشکر از همکاری معاونان آموزش و استادان در برگزاری کلاس ها و آزمون ها به صورت غیر حضوری، مطرح کرد: مهلت ارزیابی استادان و طلاب از مدارس علمیه و مراکز تخصصی تا ۳۱ تیر ماه تمدید شده است و طلاب و اساتید علاقه مند می توانند جهت تکمیل کاربرگ های مربوطه اقدام نمایند.

حجت الاسلام ذاکری در پایان از فراهم شدن زمینه های برگزاری دوره مکالمه عربی در مدارس خبر داد و اعلام کرد: مدارسی که آماده برگزاری دوره های مکالمه عربی در تابستان ۱۳۹۹ هستند، آمادگی خود را اعلام کنند تا مقدمات این دوره برایشان فراهم شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha