پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حج۱

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در دیدار کارگزاران حج استان هرمزگان، اقدام عربستان در تعطیلی حج ابراهیمی را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، روز دوشنبه با جمعی از مسئولان و کارگزاران حج و زیارت استان، در سالن جلسات دفتر امام جمعه بندرعباس دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در این دیدار که همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، گفت: ادای فریضه حج به عنوان یک واجب الهی است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، اقدام عربستان در عدم پذیرش زائران کشورهای اسلامی به بهانه بیماری کرونا و اختصاص حج امسال به زائران این کشو را اقدامی ناشایست دانست و افزود: ایام حج بهترین فرصت برای اجماع و همبستگی  جهان اسلام و درخواست واگذاری مسئولیت برگزاری حج و مشارکت دادن تمامی کشورهای اسلامی است.

وی همچنین از تلاش های حج و زیارت استان که با توجه به نامعلوم بودن اعزام حجاج، تمام دوره ها را برای حجاج به خوبی برگزار کرده است، تشکر و قدردانی کرد

 در ابتدای این دیدار، مسئولان سازمان حج و زیارت استان نیز به ارائه گزارش فعالیت ها و برنامه ها و بیان مشکلات ناشی از تعطیلی اعزام زائران عتبات عالیات و عمره برای دفاتر زیارتی استان پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha