پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جلسه «هم‌اندیشی فرهنگ و مدیریت جهادی» در اهواز

حوزه/ جلسه «هم‌اندیشی فرهنگ و مدیریت جهادی» با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی، نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جلسه «هم‌اندیشی فرهنگ و مدیریت جهادی» با حضور حجج‌اسلام و المسلمین تقوی، نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی، موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسئولان سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد.

در بخشی از این جلسه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، به تبیین اولویت‌ها در استان خوزستان پرداخت و بیان کرد: اولویت‌های اول و دوم به ترتیب اجرای فاز دوم طرح مقام معظم رهبری و جلوگیری از به غارت بردن سرشاخه‌های آب است. این نگاه را نداریم که استان دیگری از این آب استفاده نکند؛ اما بنا نیست که رودخانه‌های بعضی از استان‌ها مملو از آب شود ولی در استان برای آب آشامیدنی بالغ‌بر یک هزار روستا مشکل داشته باشیم.

امام جمعه اهواز با تأکید بر قطع کردن دست واسطه‌ها به‌عنوان اولویت دیگر در خوزستان، گفت: اگر واقعاً به دنبال احیای کشاورزی و حل بسیاری از مسائل هستیم، دست واسطه‌ها را باید قطع کرد.

همچنین در بخش دیگری از این جلسه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی، به‌ضرورت جهش تولید در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: جهش تولید به خودی خود شکل نمی‌گیرد بلکه کمک و حمایت همه مسئولان در همه دستگاه‌های اجرایی را ‌طلب می‌کند و در وزارت جهاد کشاورزی ما نباید تولیدکننده و کارآفرین سرگردان وجود داشته باشد.

لازم به ذکر است، این نشست به میزانی جهاد کشاورزی استان خوزستان در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha