جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتابخانه نوربهار

حوزه/ با حضور سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان و نیز کارشناسان عمرانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، کتابخانه شهدای نوبهار به صورت موقت تحویل اداره کل کتابخانه های عمومی قم شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سجاد عمرانی ضمن ابراز خرسندی از تحویل این کتابخانه و تخصیص اعتبار مناسب از سوی استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان به این منظور اظهار داشت: به یاری خداوند و با همدلی و همراهی تمام مدیران ارشد استان این کتابخانه به صورت رسمی در هفته دولت افتتاح می شود و آماده بهره برداری است.

وی افزود: نبود کتابخانه در مناطق کم برخوردار، تضییع حقوق شهروندی در زمینه فرهنگی را به همراه دارد که با رویکرد نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این چند سال اخیر، این مشکل رفع شده است.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی قم همچنین گفت بسیار خرسندیم که در یکی از مناطق پرجمعیت قم که از ظرفیت های خوبی برخوردار است، کتابخانه ای بازگشایی می شود که علاوه بر استفاده از سالن مطالعه، افراد و اقشار مختلف در تمامی گروه های سنی می توانند از بخش های مختلف مانند کودک، نوجوان، مخزن و نشریه بهره مند شوند.

وی با اشاره به این که یکی از راهکارهای ارتقای سطح مطالعه و مقابله با فقر فرهنگی، راه اندازی کتابخانه و معرفی کتاب های خوب با هدف ترویج کتابخوانی است، ابراز داشت: کتابخانه های عمومی نقش موثری در برقراری عدالت اجتماعی و رشد و شکوفایی استعدادها در جامعه دارند.

وی در خاتمه گفت: با تلاش ها و پیگیری های همکاران اداره کل درصدد هستیم تا نواقص کلی و جزئی این کتابخانه تا هفته دولت برطرف شود تا آماده خدمات رسانی مطلوب به مردم عزیز باشیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناصری IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    0 0
    این کتابخانه تقریبا سال ۸۴ و ۵ بود ک تخریب شد اون زمان من توی مدرسه شهید ابراهیمی (روبروی کتابخونه) ک اون وقت پسرانه بود سال سوم م رو میخوندم ، با خودم میگفتم تا ما برسیم ب دوره دبیرستان کتابخونه خوبی میشه ، الان دارم ترم چهارم دانشگاهم رو میخونم تازه خبر بازگشایی ش ب گوشم رسیده ، یعنی برای ی کتابخونه چقدر زمان میخواست ، اونم کتابخون ای ک حداقل ۵ تا مدرسه و یه دانشگاه پیشش هست ، حالا شما این پروژه رو با پروژه هایی ک تو مناطق بالانشینه مقایسه کنید . دستتون درد نکنه ک تموم ش کردید .