جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ آزمون تخصصی طلاب-دانشگاه دین و رسانه

حوزه/ آزمون حضوری ورودی حوزه‌های علمیه که قرار بود در تاریخ ۲۰ تیر به صورت حضوری برگزار شود، به علت شیوع بیماری کرونا لغو و به صورت مجازی ۲۵ تیر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علی اصغر جعفری کارشناس آموزش حوزه علمیه همدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به نحوه برگزاری آزمون داوطلبان ورود به حوزه علمیه، اظهار داشت: آزمون حضوری ورودی حوزه‌های علمیه که قرار بود در تاریخ ۲۰ تیر به صورت حضوری برگزار شود، به علت شیوع بیماری کرونا لغو و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: مقرر شد تا امروز آزمونی به صورت آزمایشی برگزار شود، اما متاسفانه به دلیل وجود برخی مشکلات در سامانه، تصمیم بر آن شد تا آزمون آزمایشی دیگری فردا ۲۲ تیر از داوطلبان گرفته شود، تا حدودی با محیط آزمون و سوالات آشنا شوند.

کارشناس آموزش حوزه علمیه همدان با بیان اینکه آزمون اصلی داوطلبان ورود به حوزه در روز چهارشنبه ۲۵ تیر راس ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد، گفت: داوطلبان برای شرکت در این آزمون باید با نام کاربری و رمز عبور خود در سامانه پیشخوان وارد شوند و به سؤالات موجود پاسخ دهند.

وی تصریح کرد: در صورت ایجاد هر گونه مشکل و سوال در مورد نحوه برگزاری آزمون داوطلبان می‌توانند با قسمت آموزش حوزه و یا با شماره تماس‌های موجود در سامانه ارتباط برقرار کنند و با طرح سئوال خود مشکلتشان را برطرف سازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha