جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ استاندار کردستان در پیامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی، شهادت فرمانده حوزه عملیاتی بسیج شهدا و کارمند بخشداری اوارمان را به عموم مردم کردستان و خانوادە آن عزیزان تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان صبح امروز با صدور پیامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی، شهادت فرمانده حوزه عملیاتی بسیج شهدا و کارمند بخشداری اوارمان را به عموم مردم کردستان و خانواده آن عزیزان تبریک و تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت استاندار کردستان آمده است:

خبر شهادت دو تن از فرزندان این آب و خاک شهیدان جمال کریمی فرمانده حوزه عملیاتی بسیج شهدای اورامان و محمد کرمی کارمند بخشداری که در واقع شهدای امنیت و خدمت بە شمار می روند موجب تاثر و اندوه فراوان اینجانب شد.

در شرایطی که کردستان با وجود تحریم ها و تنگناهای اقتصادی حاکم برکشور در راه طی کردن پله‌های توسعه است و تلاش همه مدیران و دلسوزان استان بسترسازی برای آوردن سرمایه‌گذاران و سرمایه‌گذاری در بخش‌های گوناگون برای ارتقا معیشت و سطح زندگی مردم است اقداماتی از این دست می‌تواند فضا را غبارآلود و مکدر کند.

بی گمان جریاناتی که دست به اقدامات بزدلانه‌ای از این قبیل می‌زنند جز ویرانی و محرومیت دستاوردی برای کردستان نخواهند داشت.

اینجانب ضمن محکوم کردن این اعمال شنیع و ضد انسانی، شهادت این دو عزیز را به عموم مردم متدین و آگاه استان و خانواده مکرم وداغدار آنان تبریک و تسلیت عرض می نمایم و برایشان از بارگاه احدیت علو درجات مسالت می نمایم.

پیام تسلیت فرماندار سروآباد

فرماندار شهرستان سروآباد هم در پی به شهادت رسیدن فرمانده حوزه عملیاتی منطقه هورامان و یکی از کارکنان بخشداری هورامان توسط گروهک ضد انقلاب پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

در طول تاریخ اسلام، همواره شاهد زندگی و مرگ دلیران حماسه آفرینی بوده ایم که شهادت را معراج تعالی روح بشری و سعادت اخروی دانسته اند و امروز شاهد به شهادت رسیدن ۲ نفر از شیر مردان منطقه هورامان بودیم که توسط گروهک‌های ضدانقلاب ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

بدون تردید عزت، ‌ استقلال و سرزمین ایران عزیز همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

شهادت فرمانده حوزه بسیج منطقه هورامان و یکی از کارکنان بخشداری هورامان مایه تاسف و تاثر شدید اینجانب شد، اما یقین دارم قطرات خون بر زمین ریخته این عزیزان، عزت و معنویت قهرمانان این ملت را بیشتر خواهد کرد و برای همیشه در یاد و خاطر همه ما و نسل های آینده باقی خواهد ماند.

لذا اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان به ملت شهیدپرور ایران اسلامی به ویژه مردم شریف شهرستان سروآباد و مردم منطقه هورامان و به خانواده‌های معزز آنان، از خداوند منان برای آن عزیزان رضوان الهی و برای خانواده‌هایشان طلب صبر جمیل و اجر جزیل و برای فرد مجروح این حادثه شفای عاجل را مسئلت می‌نمایم.

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه روز در بیانیه‌ای اعلام کرد شامگاه چهارشنبه در اطراف روستای بلبر منطقه اورامان از توابع سروآباد یکی از کارکنان حوزه مقاومت به همراه یک نفر از کارکنان بخشداری و یک نفر از اهالی منطقه اورامان که در حال مردم یاری و کمک رسانی به اهالی منطقه در روزهای سخت مبارزه با ویروس کرونا بودند از سوی عوامل گروهک های تروریستی وابسته به استکبار جهانی هدف ترور قرار گرفتند که در اثر آن ۲ نفر به شهادت رسید و یک نفر زخمی شد و موضوع این حمله تروریستی در دست پیگیری است.

در ادامه این بیانیه آمده است: قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) شهادت پرافتخار این خادمان ملت را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و مردم منطقه تسلیت می‌گوید و به اهالی منطقه اورامان اطمینان می‌دهد که شرارت های عوامل و مزدوران استکبار جهانی مانع کمک رسانی به مردم در امر مبارزه با گرونا و دیگر خدمات مردمیاری و محرومیت زدایی نخواهد شد و سیاه پاسداران انقلاب اسلامی عوامل و مسببان این جنایت ناجوانمردانه را به سزای اعمال خود خواهد رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha