جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 910264
۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۰
اینستا

حوزه/ یکی از دخترهای هندو برای ما چای هندی آورد؛ ترکیبی از چای و شیر و شکر. تعدادی بیسکویت هم کنارش بود. لیوان چای را که جلوی من گذاشت صدایی در لباس شریعت به من گفت: «این‏ها نه مسلمان‏اند نه کافر اهل کتاب. پس، به حکم همه نجس شناخته می‏‌شوند و از دست‌شان نمی‏‌توانی چیزی بخوری. هشدار که شکمت را از نجاست پر نکنی!»

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرباز روح الله رضوی سردبیر برنامه تلویزیونی گذرنامه با انتشار این تصویر در شبکه اجتماعی، از نزدیک بودن انتشار کتابش خبر داده و نوشته است:

یکی از دخترهای هندو برای ما چای هندی آورد؛ ترکیبی از چای و شیر و شکر. تعدادی بیسکویت هم کنارش بود. لیوان چای را که جلوی من گذاشت صدایی در لباس شریعت به من گفت: «این‏ها نه مسلمان‏ند نه کافر اهل کتاب. پس، به حکم همه نجس شناخته می‏‌شوند و از دست‌شان نمی‏‌توانی چیزی بخوری. هشدار که شکمت را از نجاست پر نکنی!» و صدایی سکولار از سمت چپ در گوشم زمزمه کرد: «این خزعبلات کدام است؟ یعنی چه که نجس‏‌اند؟ مهم این است که این‏ها‏ در مبارزه توده‏‌ها علیه امپریالیسم با ما هم‏‌فکر و هم‏‌جهت هستند. الباقی را بریز دور.» میان این دو صدا، که داشتند با هم دعوا می‏کردند، ندایی برخاست ...
ادامه:

از کشمیر تا کاراکاس

بزودی در:

انتشارات سوره مهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha