یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست

حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در دیدار نماینده ولی فقیه در استان، مسائل و مشکلات مدرسه علمیه الزهراء (س) یزد را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمدکارگر شورکی، عصر امروز با حضور در دفتر آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، ضمن ارائه گزارشی از حوزه های علمیه خواهران استان، از حمایت های معنوی و راهنمایی های او و سایر اعضای هیئت امناء مدرسه علمیه الزهرا(س)، تشکر و قدردانی کرد و مسائل و مشکلات این مدرسه را مورد بررسی قرار داد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با تأکید بر لزوم فعال بودن هیئت امناء مدارس علمیه و نقش مؤثر اعضا در اداره بهتر حوزه ها، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محراب آیت الله صدوقی (ره) به عنوان مؤسس مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد و مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمدعلی صدوقی امام جمعه اسبق یزد که از حامیان و بانیان خیر این مدرسه بودند، خواستار فعال نمودن هیئت امنای این مدرسه شد.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی خاطر نشان کرد:  مدرسه علمیه الزهرا(س) از ابتدای تأسیس مورد حمایت ائمه جمعه یزد بوده و با زحمات زیادی به وضعیت فعلی رسیده است که امیدواریم همچنان مورد حمایت خاص امام جمعه محترم و همچنین بیت مکرّم شهید صدوقی (ره) باشد.  

در این نشست خانم نیک پور، مدیر مدرسه الزهراء (س) با ارائه گزارشی از این مدرسه، خواستار حل مشکلات آن به خصوص در زمینه کمبود فضای آموزشی و تأمین منابع مالی شد.

در پایان جلسه، آیت الله ناصری ضمن تشکر از تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته برای رفع مشکلات مدرسه الزهراء(س)، با ارائه راهکارهای لازم در خصوص حل مشکلات این مدرسه، دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha