یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 911330
۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶
اینستا

حوزه/ نقل کردند که شیخ جعفر شوشتری یک شب در منبر گفت: مردم!من می‌خواهم شما را موعظه‌ای کنم که هیچ پیامبری قوم خود را چنین موعظه‌ای نکرده است؛ مردم! همه انبیاء و اوصیاء آمده‌اند و شما را به توحید دعوت کرده‌اند، اما من امروز می‌خواهم شما را به شرک دعوت کنم! بیایید مشرک شوید و خدا را هم به حساب بیاورید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در صفحه‌ اجتماعی که به نام آیت‌الله محمدباقر باقری کنی است، آمده است:

برای الهی شدن لازم نیست انسان از همان ابتدا مثل بزرگان دین باشد، یک هزارم هم خدا را در زندگی حساب کند کافی است. ما گاهی خدا را حتی ردیف پدر و مادر و رئیس و استاد و رفیق هم حساب نمی‌کنیم! خدایی که همه چیز دربرابر او هیچ است.

نقل کردند که شیخ جعفر شوشتری یک شب در منبر گفت: مردم!من می‌خواهم شما را موعظه‌ای کنم که هیچ پیامبری قوم خود را چنین موعظه‌ای نکرده است؛ مردم! همه انبیاء و اوصیاء آمده‌اند و شما را به توحید دعوت کرده‌اند، اما من امروز می‌خواهم شما را به شرک دعوت کنم! بیایید مشرک شوید و خدا را هم به حساب بیاورید.

منظورش این بود که اقلا قدر بنده خدا به خدا سهم دهیم. اگر انسان در جمعی باشد و فردی از شهری یا استانی آنجا حاضر باشد، ملاحظه می‌کند شوخی‌ای نکند که به او بر بخورد. ما گاهی خدا را همینقدر هم حساب نمی‌کنیم. لذا گفت بیایید مشرک شوید و یک سهم هم برای خدا بگذارید.
۹۹/۵/۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha