جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ا مام‌جمعه سلفچگان:

حوزه/ امام‌جمعه سلفچگان بابیان این‌که مسئولان به مشکلات بخش‌های استان رسیدگی کنند، گفت: بیش از هشت ماه است در مورد یکی از امور بخش دریکی از ادارات استان بنده شخصاً پیگیر هستم اما هنوز هیچ جواب مشخصی دریافت نکرده‌ام.

حجت‌الاسلام محمدحسین کتابچی در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری حوزه اظهار داشت: تمامی هدف دشمنان جدا کردن مردم از نظام و انقلاب است به‌طوری‌که تمام تلاش آن‌ها این است که  انقلاب اسلامی را نابود کنند، البته در این میان  بعضی از داخل کشور آب به آسیاب دشمنان ملت و نظام می‌ریزند که  خطر این‌ها از دشمنان بدتر است.

وی ادامه داد: آن مسئولی که درست به خواسته مردم جواب نمی‌دهد، در بین مردم حضور پیدا نمی‌کند و  درست به وظیفه‌اش عمل نمی‌کند، باید پاسخگو باشد.

حجت‌الاسلام کتابچی تصریح کرد: مسئولی که می‌گویم نه اینکه رئیس یک دستگاه باشد گاهی اوقات یک کارمندی که مستقیم با مردم در ارتباط است.

وی تصریح کرد: بیش از هشت ماه است در مورد یکی از امور بخش دریکی از ادارات استان بنده شخصاً پیگیر هستم اما هنوز هیچ جواب مشخصی دریافت نکرده‌ام که اگر مشکل حل نشد و لازم بود علناً اعلام خواهم کرد و مسئله را رسانه‌ای خواهم کرد .

حجت‌الاسلام کتابچی تأکید کرد: این عدم پاسخگویی مناسب آب به آسیاب دشمن ریختن است به‌عبارت‌دیگر بی‌تدبیری و بی‌برنامگی اقتصادی در این شرایط بزرگ‌ترین خیانت به‌نظام و خدمت به دشمنان است.

وی ادامه داد: در برخی زمان‌ها می‌خواهد یک اقدام مناسبی صورت بگیرد، یک خدمتی بشود، یک طرح خوبی در همین شهر و بخش اجرا شود اما برخی افراد با دلایل غیر مناسب جلوی کار را می‌گیرند ممکن است از خود مردم هم باشند ولی همه این‌ها آب به آسیاب دشمن ریختن است.

امام‌جمعه سلفچگان خاطرنشان کرد: مواظب باشیم،  امروز کشور نیاز به اتحاد و همدلی دارد و باید این را بدانیم که در اختلافات برنده بازی فقط دشمنان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha