یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام شکریان

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که سلامت مردم خط قرمز همه مسئولان ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی و علما و روحانیون است، تصریح کرد: به طور حتم ملت بزرگ ایران ماه محرم امسال را با رعایت کامل توصیه های بهداشتی به بهترین نحو ممکن برگزار خواهند کرد.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران بر ضرورت برگزاری مرراسم عزاداری ماه محرم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی تأکید کرد.

وی با بیان این که دشمنان اسلام از مدت ها قبل با تبلیغات گسترده رسانه ای در تلاش هستند تا زمینه برگزاری کمرنگ این مراسم با عظمت را فراهم کنند، افزود: امسال با توجه به شرایط خاص کرونایی، رعایت کامل پروتکل های بهداشتی یک ضرورت مهم است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان اسلام سال ها تلاش کردند تا مردم را از دین و ارزش های معنوی دور کنند، خاطرنشان کرد: امسال جریان رسانه ای دشمن از ماه ها قبل با القاء دوگانگی مذهب و سلامت تلاش می کنند مردم از این مراسم معنوی دور کنند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این مردم  فهیم و دیندار کشورمان در شب های قدر امسال نشان دادند با عمل به دستورالعمل های بهداشتی می توان این برنامه های معنوی و دینی را برگزار کرد، ادامه داد: با توجه به دستورالعمل های ارائه شده از سوی ستاد ملی کرونا، ان شاءالله امسال نیز مراسم عزاداری حسینی با عظمت سال های گذشته برگزار خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که سلامت مردم خط قرمز همه مسئولان ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی و علما و روحانیون است، تصریح کرد: به طور حتم ملت بزرگ ایران ماه محرم امسال را با رعایت کامل توصیه های بهداشتی به بهترین نحو ممکن برگزار خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که توطئه دشمنان برای عدم برگزاری مراسم ماه محرم شکست خواهد خورد، بیان داشت: ملت ایران عاشق اهل بیت(ع) به ویژه امام حسین(ع) هستند و در این شرایط سخت نیز با عمل به توصیه های بهداشتی الگویی دیگر از عزاداری را به دنیا نشان خواهند داد.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که متأسفانه برخی افراد در داخل نیز در موضع گیری ها و اظهار نظرهای خود، خط دشمن را دنبال می کنند، خاطرنشان کرد: عزاداری برای سید و سالار شهیدان به عنوان یک ارزش بسیار مهم مطالبه آحاد ملت ایران است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که دشمنان قسم خورده اهل بیت(ع) هیچ گاه به اهداف شوم خود در این خصوص دست نخواهند یافت، ادامه داد: نور اهل بیت(ع) تا ابد در دل های هر ایرانی زنده خواهد بود و روشنایی بخش جامعه اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha