پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جشن تلبس طلاب خوزستانی

حوزه/ قریب به یک‌صد طلبه هم‌زمان با عید سعید غدیر خم طی آیینی به لباس مقدس روحانیت ملبس می‌شوند.

حجت‌الاسلام عباس منصوری، کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تلبس قریب به یک‌صد طلبه خوزستانی، هم‌زمان با عید سعید غدیر خم، اظهارداشت: ۲ برنامه محوری در اهواز و یک برنامه در اندیمشک هم‌زمان با عید سعید غدیر خم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نخستین برنامه تلبس جمعه عصر در مصلا مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم، قریب به ۸۰ نفر از مدارس علمیه امام خمینی(ره)، الغدیر، علی ابن ابی‌طالب(ع)، امیرالمؤمنین(ع)، خاتم الأنبیاء، دارالعلم آیت‌الله بهبهانی و امام حسن مجتبی(ع) به لباس مقدس روحانیت ملبس خواهند شد.

حجت‌الاسلام منصوری بیان کرد: همچنین دیگر طلاب مدارس علمیه شهرستان‌های خرمشهر، بندر امام، هویزه، سوسنگرد و اندیکا صبح شنبه در همان مکان برگزار می‌شود.

کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان، گفت: در این دو مراسم علاوه بر خانواده طلاب که به‌صورت محدود دعوت‌شده‌اند، آیت‌الله موسوی جزایری و حجج‌اسلام و المسلمین موسوی فرد، بهرام پور، حاجتی و دیگر مدیران و اساتید حوزه علمیه خوزستان حضور خواهند داشت.

وی در پایان اظهارداشت: سومین برنامه تلبس استان خوزستان مربوط به مدرسه علمیه بقیه‌الله شهرستان اندیمشک است که زمان برگزاری آن، متعاقباً اعلام می‌گردد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha