چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر / توزیع بسته‌های غذایی و دوخت ماسک به همت خواهران طلبه هشترود

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود از توزیع بسته های غذایی و بهداشتی به همت خواهران طلبه این مدرسه در آستانه عید سعید غدیر بین نیازمندان شهرستان خبر داد .

عصمت حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه از آغاز شیوع ویروس کرونا، خواهران طلبه دورود همگام با سایر نیروهای جهادی و مردمی در خدمت رسانی به مردم شهرستان، در صحنه بوده اند، گفت: دوخت ماسک و توزیع اقلام بهداشتی،جمع آوری مواد غذایی برای خانوارهای نیازمند و مشاغل آسیب دیده از کرونا و تبلیغ و اطلاع رسانی در خصوص راه های پیشگیری از شیوع این ویروس از جمله اقدامات خواهران طلبه مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) دورود بوده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های عید سعید غدیر نیز به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتر در فضای مجازی برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: این برنامه ها بصورت مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، قرائت خطبه غدیر و تبیین و تشریح فلسفه غدیر، به همت خواهران طلبه این مدرسه در کانال ها و شبکه های اجتماعی برای بانوان بارگذاری خواهد شد . 

حسینی، برگزاری ایستگاههای پذیرایی صلواتی، مولودی خوانی ویژه بانوان در زمان های محدود با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، توزیع بسته های پذیرایی و فرهنگی و همچنین اقلام بهداشتی از جمله ماسک و دستکش و اعلام برندگان مسابقه نقاشی غدیر را از دیگر برنامه های مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود اعلام کرد.

وی در پایان گفت: این برنامه ها با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی به همت خواهران طلبه و بسیجی شهرستان دورود، با فضاسازی میدانی ابعاد غدیر در محیط باز و در روز عید غدیر برای مردم برگزار خواهد شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha