پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ازدواج آسان

حوزه/ واحد فرهنگی مسجد الغدیر اهواز، در نظر دارد برای آن دسته از زوج‌هایی که قصد دارند در روز عید خطبه عقدشان جاری شود، این امکان را به‌صورت رایگان در اختیارشان قرار دهد.

حجت‌الاسلام میلاد ساعدی، مدیر واحد فرهنگی مسجد الغدیر اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره اجرای طرح تسهیل در امر ازدواج جوانان، اظهارداشت: هم‌زمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، واحد فرهنگی مسجد الغدیر اهواز، در نظر گرفته است آن دسته از زوج‌هایی که قصد دارند در روز عید خطبه عقدشان جاری شود، این امکان را به‌صورت رایگان در اختیارشان قرار دهد.

وی افزود: در مسجد الغدیر اهواز، سفره‌آرایی عقد انجام شده و زوج‌های جوان با دریافت وقت قبلی، می‌توانند کلیه کارهای عقد دائمشان را انجام دهند.

مدیر واحد فرهنگی مسجد الغدیر اهواز، با اشاره به نحوه ثبت‌نام و دریافت وقت قبلی، گفت: شماره تماس ۰۹۳۶۰۳۹۶۵۱۰ جهت این امر آماده پاسخ‌گویی به سؤالات و رزرو نوبت برای زوج‌های جوان می‌باشد.

حجت‌الاسلام ساعدی در پایان اظهارداشت: این سفره عقد در تاریخ ۱۷ و ۱۸ مردادماه جاری برقرار بوده و مراسم عقد ساده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شبستان مسجد الغدیر اهواز اجرا می‌شود.

لازم به ذکر است، این طرح با همکاری مرکز فرهنگی عصر ظهور، مسجد الغدیر و هیئت روضه الزهرای اهواز اجرا می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha