شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بستنی با طعم غدیر

حوزه/ گروه جهادی سربازان کوچک رهبر، در نظر دارند با جمع‌آوری هدایای مردمی و نذورات آن‌ها، تعداد زیادی بستنی را به مناسبت عید سعید غدیر خم، به‌صورت رایگان میان هم‌ محله‌ای‌های خود توزیع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، گروه جهادی سربازان کوچک رهبر، متشکل از دانش آموزان دبستان گلستان ولایت و بسیجیان مسجد ولایت اهواز، در نظر دارند با جمع‌آوری هدایای مردمی و نذورات آن‌ها، تعداد زیادی بستنی را به مناسبت عید سعید غدیر خم، به‌صورت رایگان میان هم‌محله‌ای‌های خود توزیع کنند.

این طرح بدین صورت است که «سربازان کوچک رهبر» با فروشگاه‌های منطقه گلستان اهواز قراردادی یک‌روزه بسته و با پرداخت هزینه تعداد قابل توجهی بستنی را به‌صورت رایگان در اختیار کودکان و محبان آقا امیرالمؤمنین(ع) قرار دهند.

اما با توجه به هزینه بالای انجام این حرکت خداپسندانه، «سربازان کوچک رهبر» در نظر گرفته‌اند تا دیگران را نیز در این حرکت خداپسندانه شریک کنند.

به همین دلیل آن دسته از عزیزانی که مایل به شرکت در این طرح جالب و ابتکاری هستند، می‌توانند مبلغ مورد نظر را به شماره کارت ۳۵۵۲-۳۹۳۷-۳۳۷۶-۶۱۰۴ به نام «علی حسینوند» واریز نمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha