سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
آیت الله شاهچراغی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان از خدمات و عملکرد و دستاوردهای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، در آیین تکریم و معارفه مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان اظهار داشت: از تلاشها و زحمات موثر، سازنده و بی دریغ آقای پیرچه، در طول مدت خدمت چند ساله تقدیر و تشکر می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: اجرای منظم برنامه ها، رسیدگی به امور و پیگیری مباحث و موارد پیرامون شورا و مسائل ائمه جمعه به صورت مستمر تا حصول نتیجه مطلوب، نمونه ای از تلاشهای ارزنده ایشان‌بود.

وی با بیان اینکه پیگیری مباحث احداث و راه اندازی مصلاهای نماز جمعه در استان و دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان از آثار تلاش های ایشان است، افزود: آثار تلاشها و زحمات ایشان در مباحث پیرامون شورای سیاستگذاری در استان مشهود است.

آیت الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: ایشان شخصیتی بسیار ارزشمند داشته و با اینکه روحانی ‌نیستند، اما روحانی مسلک بوده و از تلاشهای ایشان به صورت ویژه تقدیر میکنم.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام فاطمی نیا نیز از خانواده ای متدین و مذهبی هستند و ان شاءالله در این مسئولیت موفق عمل خواهند کرد، گفت: با توجه به اینکه این‌ پست، مسئولیت سنگینی است و باید رضایت مردم و ائمه جمعه را به همراه داشته باشد، ان شاءالله با بهره گیری از تجربیات مدیر سابق و همراهی ائمه جمعه، در این مسئولیت موفق خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha